Tekkel 1960

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon doet het niet in de bus

Ik ben buschauffeur. Sinds kort ben ik klant van Vodafone en heb ik de nieuwe Samsung S8.
Als de motor draait in de bus, en ik word gebeld, kan ik niet opnemen omdat mijn telefoon op zwart blijft. Ook kan ik geen apps openen.
Ik kan in mijn telefoon niks vinden, een speciale instelling of zo waaruit zou blijken dat dit zo ingesteld is. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bij Android zal er een carmodus scherm in beeld komen als je dit aanzet. Maar dan ben je gewoon bereikbaar etc. en je scherm gaat niet in een Time out.Dit is ook ee naparte app van Samsung uit wat geïnstalleerd dient te worden.
In dit geval raad ik je aan om een back uo te maken van je toestel. Zet daarna het toestel eens terug naar fabrieksinstellingen, en controleer of het dan wel werkt.
Aan de andere kant natuurlijk wel veiligheid in het verkeer voor alles!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je dit probleem in de bus of ook ergens anders?
Tekkel 1960
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de bus, maar ook in de auto.... alsof er ergens is ingesteld dat ik geen gebruik kan maken van m'n telefoon als er gereden wordt. Dus ook als ik zelf niet rijd, maar met iemand mee rijd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit klinkt als de optie carmode.
Hier zijn verschillende apps voor. Heb je hiervoor een app geïnstalleerd zodat er een carmodus aanspringt?

Android heeft dit van zich zelf al maar daarbij wordt het scherm niet in standby gezet.
Tekkel 1960
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik heb niet zelf zo'n app geïnstalleerd.
Als het er vanuit Android of Samsung op staat, hoe haal ik dit dan er af? Het is echt bok irritant!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bij Android zal er een carmodus scherm in beeld komen als je dit aanzet. Maar dan ben je gewoon bereikbaar etc. en je scherm gaat niet in een Time out.Dit is ook ee naparte app van Samsung uit wat geïnstalleerd dient te worden.
In dit geval raad ik je aan om een back uo te maken van je toestel. Zet daarna het toestel eens terug naar fabrieksinstellingen, en controleer of het dan wel werkt.
Aan de andere kant natuurlijk wel veiligheid in het verkeer voor alles!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hem nog terug gezet naar fabrieksinstellingen?
Tekkel 1960
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven. Nee, dat bleek opeens niet meer nodig....... omdat de telefoon het nu wel doet in de bus en in de auto. Heel vreemd maar waar. Blijkbaar is er over mopperen voldoende ???
Tekkel 1960
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar dank je wel voor je reacties en ook nu weer. Dat waardeer ik zeker! ???
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zo zie je maar weer, mopperen helpt ook wel eens haha 🙂
Gelukkig is het opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic