chriiss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon gestolen, wil toch gebruik maken van New Phone Every Year, kan dat?

Hallo,

Zoals jullie al konden lezen is mijn Iphone 5s gestolen.
Ik heb hier geen verzekering afgesloten en hij is ook niet te traceren.
Omdat ik in mijn abbo New Phone Every Year heb dacht ik eraan om een nieuwe iphone 5s te kopen en die later weer in te leveren.
kan dit wel?

Alvast bedankt
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@chriiss

Je kunt gewoon gebruik maken van New Phone Every Year. Er is echter wel een ding waarmee je rekening moet houden. Als je geen toestel meer hebt en je wilt toch een nieuwe telefoon uitzoeken, dan betaal je 60% van de losse verkoopprijs van het in te ruilen toestel (incl. BTW). Dit kun je ook hier lezen.

In de voorwaarden staat ook het volgende:

Als je je oude telefoon inlevert om gebruik te kunnen maken van de New Phone Every Year dienst, moet deze
telefoon in acceptabele staat verkeren op basis van normaal gebruik. In geval van schade, verlies of diefstal moet je deze schade vergoeden. Zie voor deze eventuele bijbehorende bijbetaling of vergoeding onderstaande
inruilcondities. Als je een toestelverzekering hebt afgesloten, kun je, met inachtneming van je eigen risico, voor
deze schade gedekt zijn. Deze schade moet je wel voorafgaand aan de inruil hebben gemeld onder de geldende
Vodafone Garant voorwaarden. Zie hiervoor: www.vodafone.nl/garant

Het is natuurlijk wel super rot dat je telefoon is gestolen. 😞
sandwich

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
U kunt contact opnemen met uw vodafone drager toi krijgen een nieuwe telefoon of anders kunt u nieuwe telefoon te krijgen van een van de online mobiele winkels of lokale mobiele winkels.

Bron: Vodafone
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
New phone every year is uitgefaseerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic