Jereton

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon stuk, wat nu?

Beste mensen,

Ik heb vanaf mei een Vodafone Super RED abonnement met daarbij de Samsung Galaxy S5.
Nu is hij net vanavond kapotgegaan. (Is gevallen en wilt niet meer opladen, vertoonde al langer raar gedrag als het ging om het opladen).

Nu lees ik een hoop enge berichten over bedragen die niet binnen de garantie vallen etc, etc.
Sinds ik hier geen verstand van heb, hoop ik dat iemand mij kan uitleggen hoe ik een nieuw toestel kan ontvangen, moet ik hiervoor naar de winkel of moet ik hiervoor contact opnemen met Garant Basis en 5 dagen wachten?

Groetjes,
JD.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jereton ,

Ik kan je geen garantie geven dat je garantie nog steeds behouden is na die val... Omdat er misschien bij de val beschadiging vanbinnen kan zijn ontstaan in de hardware bijv. Mocht je het toestel willen aanbieden ter reparatie zul je echter en bepaald bedrag ongeveer betalen (als je niet verzekerd bent)...

Heb jij en verzekering afgesloten bij je abonnement kun je het beste eens de volgende pagina bezoeken, https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml Of volg de volgende stappen, https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jereton ,

Ik kan je geen garantie geven dat je garantie nog steeds behouden is na die val... Omdat er misschien bij de val beschadiging vanbinnen kan zijn ontstaan in de hardware bijv. Mocht je het toestel willen aanbieden ter reparatie zul je echter en bepaald bedrag ongeveer betalen (als je niet verzekerd bent)...

Heb jij en verzekering afgesloten bij je abonnement kun je het beste eens de volgende pagina bezoeken, https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml Of volg de volgende stappen, https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Als aanvulling op het antwoord van SamsungExpert: schade door valpartij valt nooit onder de garantie. En dat geldt ook voor schade die het gevolg is door druk, stoten, water of dranken. Die schade valt niet onder de garantie. En feitelijk is door die valpartij de garantie op je smartphone verloren gegaan.

Je kunt het beste de polisvoorwaarden van je smartphone verzekering nog eens goed doorlezen. Als die schade door de valpartij al is gedekt. Dan geldt er ook nog een eigen risico van (ik meen) €45,00
En nog een hoop andere voorwaarden. Lees dus het polisblad en de verzekeringsvoorwaarden grondig door.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic