Suus99

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon terug gestuurd, maar toch nog de rekening moeten betalen?

Hallo,

Ik heb vorige maand een telefoon bij jullie besteld. Keurig gekregen maar na 9 dagen had ik nog steeds geen werkende simkaart. Ik heb in die 9 dagen heel veel contact gehad met de helpdesk maar niemand kon me aan een werkende simkaart helpen. ( order zat vast werd mij verteld, waardoor er geen simkaart gekoppeld kon worden) . Na 9 dagen heb ik het opgegeven en de telefoon naar een vodafone winkel gebracht. 28 september ook ontvangstbevestiging gekregen via mail. Ik heb weer een paar keer contact gehad met de helpdesk oa omdat de lening voor deze telefoon nog steeds in myvodafone stond. Zou allemaal goed komen ik had alleen wat geduld nodig. Helaas helaas helaas. Ook dit is weer niet goed gegaan. Vandaag een flink bedrag van mijn rekening afgeschreven en in my vodafone staat nog steeds de lening. Ook dit is dus weer niet goed gekomen!! Ik wil graag mijn geld terug en dat in jullie systeem ook de goede situatie staat, nl dat ik geen nieuwe telefoon heb en dus ook geen lening! Hoe krijg ik dit voor elkaar zonder weer uren in de wachtrij van de helpdesk te wachten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Suus99

Welkom op de community!
Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent en zo snel mogelijk het bedrag terug wilt hebben.

Via mijn collega's van de afdeling status order 0800-0560, dient het toestel retour geboekt te worden. Daarnaast kunnen zij zodra dat gebeurt is ook het terugboeken aanvragen. Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier niet voor je in de systemen om dit te regelen voor je.
Ik hoop dat alsnog snel opgelost wordt voor je!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Suus99

Welkom op de community!
Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent en zo snel mogelijk het bedrag terug wilt hebben.

Via mijn collega's van de afdeling status order 0800-0560, dient het toestel retour geboekt te worden. Daarnaast kunnen zij zodra dat gebeurt is ook het terugboeken aanvragen. Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier niet voor je in de systemen om dit te regelen voor je.
Ik hoop dat alsnog snel opgelost wordt voor je!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic