Kimmerlydb0210

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon uit, sim geen service

Hoi,

enkele weken geleden is mijn telefoon stuk gegaan...
helemaal kak, maar terwijl deze uitstond met sim erin was mijn nummer in gesprek krijg ik geen sms binnen of voicemail berichten.
nu is de telefoon weer in gebruik en is alsnog telefoon in gesprek, en heeft simkaart geen service
wat kan ik doen?!
8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kimmerlydb0210

Ik kan mij voorstellen dat dit behoorlijk balen is. Je geeft aan dat er geen service wordt weergegeven. Heb je de simkaart ook ontgrendeld? Dit doe je door het toestel opnieuw op te starten. Daarna kan er om een pincode gevraagd worden. Mocht het daarna nog niet werken raad ik je aan om een simwissel te doen. Het kan zijn dat de simkaart beschadigd is. Dit kun je doen in een van onze winkels. Neem wel een geldige ID kaart of paspoort mee.
Kimmerlydb0210
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven,

simkaart is ontgrendeld, code ingevoerd dit werkt allemaal!
Maar zodra hij aanstaat geen service, en dan nog hoezo staat mijn. Telefoon in gesprek terwijl die uit is.?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen idee. Is de simkaart wel al geactiveerd? Ik raad je anders eens aan om contact op te nemen met mijn collega's via Facebook of Twitter. Zij kunnen met je mee kijken. Zorg er even voor dat je het simkaartnummer bij de hand hebt.
Kimmerlydb0210
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij heeft altijd gewerkt!!
omdat ie een paar weken uitstaat doet niks het meer.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als het om prepaid gaat, kan het zijn dat je nummer vervallen is.

Je tegoed blijft onbeperkt geldig, als je het minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Na elk betaald belletje of sms'je, elke internetsessie (niet via wifi) en elke opwaardering, is je totale tegoed weer 6 maanden geldig.

Het tegoed dat al op je nieuwe simkaart staat, is vanaf je eerste gebruik (bellen, sms of internetten) 6 maanden geldig
YOU maandbundels gaan meteen in en zijn 30 dagen geldig
Wat gebeurt als ik mijn nummer 6 maanden niet gebruik?
Dan kun je je tegoed 3 maanden niet gebruiken. Je bent de eerste 2 maanden wel nog bereikbaar.

Waardeer je in die 3 maanden op? Dan blijven je nummer en het tegoed gewoon van jou. Als je niet opwaardeert, sluiten we je nummer af en vervalt je tegoed.
Gebruik dus minimaal 1x per 6 maanden je tegoed. Dan weten we dat jouw nummer in de lucht moet blijven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog naar gekeken en is het inmiddels al opgelost?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
I.v.m. uitblijven reactie, topic nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic