icecub

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonnummer verlopen

Hallo,
Mijn vriendin heeft bij jullie een prepaid kaart. Ze had vandaag haar kaart moeten opwaarderen om haar nummer niet te verliezen, maar was dit helaas vergeten. Nu is ze erg bang haar nummer kwijt te zijn, en wil dit graag oplossen.

Ik wou haar nummer activeren bij My Vodefona om te kijken of ik het via daar op kon lossen, maar daarvoor wordt een activatie sms verstuurd die nu natuurlijk niet meer aankomt. Is er een oplossing voor haar te vinden zodat ze haar nummer alsnog kan behouden?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi icecub,

Als je vriendin echter niet beschikt over een andere telefoon dan kan ze ook contact opnemen per Twitter, Facebook of mail.

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey icecub,

Ai, iets vergeten dat hebben we allemaal wel eens gehad ;)!

Zou je je vriendin kunnen adviseren om even contact op te nemen met de Prepaid klantenservice, dan kan eventueel worden bekeken wat de opties zijn. Dit kunnen we helaas niet via het forum controleren.

Succes!
Vriendelijke groet,
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
icecub,

Heeft jouw vriendin nog contact gehad hierover met de klantenservice?
icecub
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee. Ze heeft besloten om voor een nieuwe SIM kaart te gaan. Ze zegt:

"Hoe wil ik de klantenservice bellen als mijn SIM het niet doet?". Zij zit zelf in Zeeland en heeft geen toegang tot een andere telefoon. Ik zit er 200km vandaan, dus voorlopig kan ik haar ook niet mijn telefoon lenen om te bellen.
Eerlijk gezegd moet ik wel toegeven dat ze een punt heeft. Als het probleem is dat je niet meer kan bellen, is het niet erg logisch om te verwachten dat iemand telefonisch contact opneemt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi icecub,

Als je vriendin echter niet beschikt over een andere telefoon dan kan ze ook contact opnemen per Twitter, Facebook of mail.

Vriendelijke groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic