Yvonne564

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terugzetten abonnement

Na aan lijding dat ik nu zo veel moet betaal. Waar ik dus van geschrok ben. Vraag ik jullie om die box of hoe hij ook mag heet er weer af te haal. En de boel terug zetten. Wand ja ik weet niet wat jullie verstaan onder gratis. En dat als bij het ouden zou blijfen. Nu dat is dus niet zo. Ik zou met 10 gb voor uit gaan. En me abm. Zou het zelfde blijfen. En nu schrik ik me dus rot. Ik heb een abm. Van 22euro per maand. En nu zie ik dus reking van 48 euro. Te wijl ik bij naar niet bel of zo. Berichten verstuur gaat ook niet. En ja bellen doe ik dus ook niet veel. Dus a. U. B zet het terug
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Yvonne564,

Ik begrijp dat je rekening hoger uit is gevallen dan je verwacht had. Je kunt de BloX zelf verwijderen via My Vodafone of dit door de klantenservice laten doen. Hiervoor kun je ons bellen of even een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Via het forum kan ik dit helaas niet voor je regelen. Check ook even je rekening in My Vodafone. Wellicht verheldert dit het één en ander over de berekende kosten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was mijn uitleg duidelijk @Yvonne564? Als we geen reactie meer van je ontvangen, zal dit topic op korte termijn gesloten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic