NiekT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Time out voorwaarden kloppen niet.

Vodafone maakt je ontzettend blij dat je abonnement kan stopzetten, tijdelijk, en dus niet betaald tijdens het stopzetten. Zodat je daarna je abonnement weer kan gebruiken. Super fijn, dacht ik, want niet veel providers hebben dat. Nadat ik een aantal maanden in het buitenland ben geweest, kom ik terug en wordt op een gegeven moment mijn abonnement weer geactiveerd. MAAR dan wel even lekker zonder te korting die je eigenlijk hebt waardoor je dus zonder pardon gewoon de rest van je abonnement (bijna 1,5 jaar nog te gaan) zo'n 20 euro per maand meer betaald dan eers. Dus ik bellen: ''Oh ja, wat gek dat de mensen van de winkel niks gezegd hebben dat je de oorspronkelijke kortingen niet meer krijgt. Wij kunnen nu niks voor U doen''. Hey top, vodafone!! Eerst mensen blij maken met deze ''super fijne'' mogelijkheid om vervolgens genaaid te worden met deze rotstreek (even een tijdje weg? geen probleem! zet gewoon je abonnement op een time-out).
Verteld aan wat vrienden van me om vervolgens nog een veel erger probleem van vodafone te horen. Een vriend van me is dus zes maanden naar de VS gegaan en heeft dus zijn abonnement op stop gezet. Komt ie terug, blijkt dat er gewoon in die zes maanden elke maand geld is afgeschreven is voor zijn abonnement. Hij bellen en dan krijgt ie te horen dat het niet geregistreerd stond en dus geen geld kan terug krijgen. WAT ZIJN JULLIE AAN HET DOEN! Bedankt he!
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NiekT
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een heel vervelend verhaal en goed om deze hier op de Community te delen. Echter, dit is een klanten helpt klanten Community en daarin kunnen klanten je niet helpen. Het beste is om contact op te nemen met Vodafone via Twitter of Facebook via een privé berichtje. Leg even uit wat er aan de hand is en ik denk dat deze mensen je wel kunnen helpen (de goede kant op of juist niet, dat weet ik niet natuurlijk).

Wat betreft het verhaal van je vriend, daar moet hij zelf achteraan, dat kan de klantenservice niet met je oplossen. Maar uiteraard altijd goed dat je dit hier schrijft. Sorry dat er hier op het moment niets te regelen valt, dit moet echt via de klantenservice. In ieder geval succes en laar nog even weten hoe ze het hebben opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer in dit topic, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic