wiel 100

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel kapot, recht op een nieuwe?

heb jaren abonement bij vodafhone nu is mijn toestel kapot heb ik recht op een nieuwe
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi wiel 100

Welkom op de community!
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn.

Je geeft aan dat je toestel kapot is en wilt weten of je recht hebt op een nieuwe.
Het antwoord hierop is helaas nee. Je hebt niet automatisch recht op een nieuw toestel, In je contract kies je voor een toestel af te betalen. Zodra je de einddatum hebt bereikt, kun je kiezen om te verlengen met een nieuw toestel.

Een andere optie is Vodafone Next.
Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.
Betaal je maandelijks voor je oude telefoon, dan koop je deze in een keer af tot aan de einddatum
Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Bekijk in context

6 Reacties 6
wiel 100
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geen antwoord op mijn vraag
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi wiel 100
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom wil je geen antwoord op je vraag?
Of je weet het antwoord al? Ik zal er nu geen antwoord meer op geven hoor :sunglasses:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi wiel 100

Welkom op de community!
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn.

Je geeft aan dat je toestel kapot is en wilt weten of je recht hebt op een nieuwe.
Het antwoord hierop is helaas nee. Je hebt niet automatisch recht op een nieuw toestel, In je contract kies je voor een toestel af te betalen. Zodra je de einddatum hebt bereikt, kun je kiezen om te verlengen met een nieuw toestel.

Een andere optie is Vodafone Next.
Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.
Betaal je maandelijks voor je oude telefoon, dan koop je deze in een keer af tot aan de einddatum
Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
He het bericht was aangepast door de TS.
Bedankt voor het antwoord Steven 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Had je nog gekeken of je mag verlengen? Of heb je gekozen voor Vodafone Next?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic