Erix

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Toestel ''op voorraad'' vermeld op de website maar verlenging van vorige week icm iphone XS nog niet binnen.

Hi Zoals vermeld in de titel ben ik heel benieuwd hoe een telefoon die op voorraad is op jullie website en binnen 1-2 dagen geleverd kan worden terwijl ik een verlenging in een Vodafone winkel heb gedaan vorige week en nog niets heb gehoord.

Hoe zit dat Vodafone ? :thinking:

groetjes,

Erix
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erix
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
holy damn, voor een persoon die niet werkt bij vodafoneziggo weet je wel meer dan een gemiddelde medewerker. Bedankt voor je mededeling Energieboy !

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Erix
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en daarom kunnen wij je als klanten hier geen antwoord op geven. Het beste wat je kan doen is naar de Vodafone winkel gaan en vragen waarom dit zo is. Daar moeten ze dan toch een antwoord op kunnen geven.

Geen tijd of zin om langs de Vodafone winkel te gaan dan kan ik je aanraden om een prive berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook of een chat starten met een Vodafone medewerker. Deze kunnen je uitleggen hoe het zit en misschien ook gelijk kijken hoe lang het nog duurt voor deze bij je binnen is.
Erix
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
holy damn, voor een persoon die niet werkt bij vodafoneziggo weet je wel meer dan een gemiddelde medewerker. Bedankt voor je mededeling Energieboy !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic