NMota

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel simlockvrij?

Hallo,

Een vraagje: is de Samsung Galaxy Note 4 4G+ Black een simlockvrij toestel?

Dank
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond @NMota !

De toestellen die wordt geleverd vanuit Vodafone zijn branded. Behalve de iPhone.
Mocht je en toestel zoals de Note 4 bij en externe partner nemen is deze in vele gevallen unbranded.
NMota
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit klinkt waarschijnlijk als een domme vraag, maar wat houdt branded/unbranded precies in?
NMota
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En betekent dit dat een Note 4 die ik van Vodafone bestel simlockvrij is of niet?
Veel dank voor het antwoorden btw!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Leren kan altijd nog ;), en ja ook in de avonden @NMota .

Branded toestellen zijn geleverd met bepaalde apps zoals MyVodafone, Vodafone Cloud, Vodafone Updates, Vodafone Web enz... Ook de software is aangepast Vodafone developers zullen eerst ook hun eigen (laat ik zeggen) snufjes toevoegen en dan kan de update worden uitgerold.

Unbranded betekent eigenlijk: Vanuit de fabriek direct naar de verkoper zonder overige toepassingen dus dan komt het toestel rechtstreeks vanuit Samsung in dit geval.

Je leest ook meer hier.
Hopelijk frist dit al wat meer op?
NMota
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klinkt duidelijk! Dank!
Maar ik snap nog steeds niet helemaal of het een simlockvrij toestel is of niet als ik het via vodafone bestel?
NMota
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Nmota,
Afgezien van branded of unbranded, zijn onze toestellen simlock vrij. Heb je een branded toestel dat je wil gebruiken met de simkaart van een andere provider, dan zullen de Vodafone Apps niet werken.
Best verwarrend I know.

Groeten, Per

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic