Maudy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel vanzelf geblokkeerd

Hallo mijn Samsung s4 mini deed na het opnieuw opstarten zich zelf blokkerenbij mobile protect ik heb geen een idee hoe dat kan nu vraagt hij om een pincode. Hoe kom ik hier achter
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Maudy

Waarschijnlijk is Mobile protect aangesprongen omdat je telefoon geen connectie maakte met je simkaart.
Ik raad je aan om even contact op te nemen viaMet een vaste telefoon
Bel 0900-0940 - bekijk keuzemenu
€ 0,45 per gesprek + je gebruikelijke belkosten

Vanuit het buitenland
Bel +31 6 54 50 01 00 (tarief buitenland)

De telefoon dient wel verbonden te zijn met internet of je dient hem in de veilige modus op te starten. De klantenservice kan dan een reset uitvoeren.
Tevens kun je hiervoor langs de winkel gaan.

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Mocht je nu echt nu niet kunnen bellen kun je ook contact opnemen via de Live Chat, www.vodafone.nl/support/contact/
Ook daar kun je de benodigde informatie ophalen.

Laat je het nog even weten of het gelukt is?
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@MaudyWelkom op ons forum, hier krijgen andere klanten de kans om jou te helpen en jij kunt met anderen in gesprek gaan over allerhande leuke onderwerpen.
Omdat we via het forum geen individuele cases behandelen, kan ik je enkel algemene informatie geven.
De pin code van Mobile Protect is een 6 cijferige code (datum?).

Als je via Facebook, Twitter of telefonisch contact opneemt, dan kunnen de collega's van de 24/7 Web Crew je verder helpen hiermee, eventueel de code resetten als je hem echt niet meer weet 😉

laat mij even weten of je probleem hiermee is opgelost.
groetjes,
daims
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Maudy

Aangezien je niet meer op het topic hebt gereageerd zal ik het topic sluiten. Mocht je nog andere vragen hebben kun je gerust een nieuw topic aanmaken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic