wouter7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toestelverzekering

Ik heb mijn abonnement verlengd met 2 jaar (4 mnd eerder dan abonnement is afgelopen) en heb daarbij een nieuwe telefoon gekregen. Op mijn nieuwe telefoon contract zie ik dat de telefoonverzekering pas 24-11-2018 ingaat. Vandaag is mij in de winkel verteld dat de verzekering van mijn oude telefoon tot 24-11-2018 automatisch wordt overgezet naar mijn nieuwe en huidige telefoon. Klopt dit en zo ja waar kan ik dat dan terugzien!
De medewerker in de winkel was erg klantonvriendelijk en wist me alleen te vertellen dat ik hem maar moest geloven en dat hij dit niet kon opzoeken in de computer !!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi wouter7
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je niet zeggen hoe het er voor staat. Je zal dan toch de klantenservice van Vodafone kunnen bellen of een chat starten. Langs een Vodafone winkel kan je ook gaan, al begrijp ik dat je daar liever niet naar terug wilt gaan. Overigens wel jammer om te horen!!

Je kan ook via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen en die kunnen even voor je mee kijken.

Succes in ieder geval en veel plezier met je nieuwe toestel.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi wouter7
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je niet zeggen hoe het er voor staat. Je zal dan toch de klantenservice van Vodafone kunnen bellen of een chat starten. Langs een Vodafone winkel kan je ook gaan, al begrijp ik dat je daar liever niet naar terug wilt gaan. Overigens wel jammer om te horen!!

Je kan ook via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen en die kunnen even voor je mee kijken.

Succes in ieder geval en veel plezier met je nieuwe toestel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic