WilmaR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toevoegen/samenvoegen ziggo en vodafone in vodafone app

Ik heb beide ziggo en vodafone accounts en zou hierdoor recht moeten hebben op de extra's naar mijn weten. Wanneer ik de my vodafone app echter open, zie ik mijn extra's(verdubbeling gb's) niet terug in het overzicht van de apps. Kan het zijn dat ik mijn accounts niet goed heb gekoppeld, of kan het dat de vodafone app de waardes (nog) niet goed weergeeft ( 2 dagen nadat ik de accounts bij mijn weten gekoppeld heb)

? zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

Alvast hartelijke dank!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi WilmaR
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar en ik zal je proberen te helpen met de oplossing.
Het klopt dat als je Ziggo hebt en Vodafone dat je je accounts bij elkaar kan voegen en zo via 1 inlog je Ziggo gegevens kan in kijken maar ook die van Vodafone. Echter, deze koppeling heeft verder niets te maken met het recht hebben op extra's.

Het recht hebben op extra's heb ik hier een mooi verhaal voor:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Bij Ziggo krijg je gratis een Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Hoop dat ik je hiermee iets meer heb kunnen informeren en dat het een beetje duidelijk is.
Veel plezier, laat nog even weten of het duidelijk is en dan wens ik je alvast hele fijne Feestdagen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi WilmaR
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar en ik zal je proberen te helpen met de oplossing.
Het klopt dat als je Ziggo hebt en Vodafone dat je je accounts bij elkaar kan voegen en zo via 1 inlog je Ziggo gegevens kan in kijken maar ook die van Vodafone. Echter, deze koppeling heeft verder niets te maken met het recht hebben op extra's.

Het recht hebben op extra's heb ik hier een mooi verhaal voor:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Bij Ziggo krijg je gratis een Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Hoop dat ik je hiermee iets meer heb kunnen informeren en dat het een beetje duidelijk is.
Veel plezier, laat nog even weten of het duidelijk is en dan wens ik je alvast hele fijne Feestdagen!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de uitleg van @Energieboy duidelijk @WilmaR? Of kunnen we je via het forum nog ergens mee helpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic