Bijrembrandt201

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Trieste reperatie en nog niet goed !

Mobiel jl voor reperatie gebracht omdat we elkaar niet konden horen in een gesprek .ach vodafone even opsturen en wordt gemaakt !
2 weken laten berixht ok is gemaakt .wij naar huis alles overzetten elk ze aangaven .ok gedaan .maar ach wij weer terug naar de vodafonewinkel .bloedhete telefoon ! Maar nog triester is dat hij continue vastloopt met de watsapp of email tikken .antwoord vodafone op 14 oktober in de winkel ach even opnieuw opstarten van de ipohn en dan is het goed .ach na 2x opstarten nog steeds .en we worden zo weggestuurd !!!!!
Consumentenrecht !!!!!! Heb ik 2 jaren en we hebben de telefoon pas nu 9 maanden en bij de 7 maand waren we al bezig met het eerste kwaaltje .nu zetten we consumetenrecht in ben nog nooit zo teleurgesteld geweest bij een firma of winkel afseling reperaties sturen we op wat is dat voor een reperatie bedrijf .triest vodafone !!!! We zullen ons weer gaan melden bij de winkel en owee als ik weer weggestuurd word .kom je spullen na !!!!
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Bijrembrandt2016

Welkom op de community!

Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent, Dit is absoluut niet de bedoeling dat het op deze manier verloopt! Ik kan me dan ook zeker voorstellen dat je het toestel gemaakt wilt hebben. Je geeft aan dat de winkel je na de reparatie en het opstarten wegstuurde, zonder te controleren of het opgelost was. Vanuit hier laat ik het geen wat er is gebeurd in het midden omdat ik niet aanwezig was bij het gesprek in de winkel.
Echter ben ik wel van mening dat het niet de bedoeling is, dat je naar huis gaat met het gevoel dat je niet geholpen bent en zomaar weggestuurd wordt. Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan. Dit is absoluut niet het gevoel wat we je willen geven!

Mocht je het niet mee eens zijn met een bepaalde situatie in een winkel mag je dit kenbaar maken bij de shopmanager zodat er alsnog gekeken kan worden naar een oplossing in de winkel. Wel is het zo dat zij natuurlijk ook bepaalde procedures moeten volgen.

Je geeft aan dat er al een reparatie heeft plaats gevonden. Ik raad je aan om dit ook bij de winkel aan te geven zodat zij hem opnieuw kunnen opsturen naar het reparatiecentrum. Laat dit vermelden onder: repeat repair en zorg dat je het oude reparatienummer ook bij de hand hebt.
Wat je nog zou kunnen doen is, contact opnemen met mijn collega's via de chat of door te bellen. Je vraagt bij mijn collega's een expertise onderzoek aan. Hierdoor wordt er via ons ook meegekeken bij de reparatie van je toestel.
Zorg ervoor dat je hiervoor ook je nieuwe reparatienummer bij de hand hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic