Feyre

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tussentijds overstappen van provider

Goedemorgen,

Ik had een vraag betreft tussentijds overstappen van provider.

Ik heb nu een SIM Only abonnement bij KPN. Helaas is mijn telefoon 90% overleden en ik kan bij KPN me abonnement niet zo omzetten dat ik een toestel kan kiezen, helaas ook de financien niet in 1x een telefoon aan te schaffen. Ik was sowieso van plan over te gaan naar Vodafone is veel voordeliger voor de abbo die ik moet hebben en ik heb Ziggo.

Helaas loopt mijn contract pas eind 2019 af en ik denk niet dat me telefoon het zo lang overleeft.

Ik vroeg me dus af of ik tussentijds kan overstappen naar vodafone en of hiet kosten aan vast zitten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Feyre

Welkom op de Community!
Ah dat is zuur dat je telefoon niet meer zo lang mee gaat. Kun je het toestel laten repareren via KPN?

Ik ben er bang voor dat als je eerder overstapt je de resterende abonnementskosten bij KPN in een keer krijgt. Daarnaast kunnen zij daarnaast een boete daarvoor geven.
Ik raad je dan ook aan om deze vraag bij hun te stellen of de voorwaarden van je abonnement hierop na te kijken.

Bij ons krijg je alleen de abonnementskosten in een keer tot de einddatum als je tussentijds overstapt. Er zal geen boete berekend worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Feyre

Welkom op de Community!
Ah dat is zuur dat je telefoon niet meer zo lang mee gaat. Kun je het toestel laten repareren via KPN?

Ik ben er bang voor dat als je eerder overstapt je de resterende abonnementskosten bij KPN in een keer krijgt. Daarnaast kunnen zij daarnaast een boete daarvoor geven.
Ik raad je dan ook aan om deze vraag bij hun te stellen of de voorwaarden van je abonnement hierop na te kijken.

Bij ons krijg je alleen de abonnementskosten in een keer tot de einddatum als je tussentijds overstapt. Er zal geen boete berekend worden.
Feyre
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven

Dank je voor je bericht. Het zou dus wel kunnen tussentijds overstappen naar vodafone?

Ik zal het even bij KPN navragen hoe of wat qua boete etc.

Helaas is de telefoon niet repareerbaar. Hoogstens de accu batterij gaat soms van 100% naar 3% in 10 min. Ik heb de S6 en die wordt niet meer goed onderteund met wifi bijv dus helaas dat is niet mogelijk en hij reageert heel vaak niet als ik op het knopje druk of als ik gebeld wordt terwijl de telefoon aanstaat dat ik het niet doorkrijg maar direct een sms van me voicemail. Niet heel handig als kraamverzorgende waar me werk ook deels afhankelijk is van me telefoon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee dat kan ik mij voorstellen en zeker met jouw werk wil je juist bereikbaar zijn! Vanuit ons is het zeker mogelijk.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic