Nanda29

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uit zetten

Buitenlandbundel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt een bundel uitzetten via my Vodafone zowel app als website. De buitenlandbundels verdwijnen dan per direct.
Is het een data bundel (voor in Nederland en in de EU). Dan verdwijnen ze per einde maand.
Als het goed is staat er ook een einddatum bij. Mocht dit niet het geval zijn, stuur ons even een berichtje via Twitter, Facebook of via de chat. Mijn collega' s kijken het dan graag voor je na!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat wil je weten over de bundels voor het buitenland Nanda29 ?
Nanda29
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik heb een buitenland bundel maar ben al 2 weken terug en krijg hem niet uit gezet
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt een bundel uitzetten via my Vodafone zowel app als website. De buitenlandbundels verdwijnen dan per direct.
Is het een data bundel (voor in Nederland en in de EU). Dan verdwijnen ze per einde maand.
Als het goed is staat er ook een einddatum bij. Mocht dit niet het geval zijn, stuur ons even een berichtje via Twitter, Facebook of via de chat. Mijn collega' s kijken het dan graag voor je na!
Nanda29
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lukt me dus niet om uit te zetten. Vandaar me vraag
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nanda29
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is misschien ook allemaal een beetje lastig maar zoals Steven al zegt, er zitten mensen bij Vodafone die je graag verder op weg willen helpen. Uit privacy redenen kunnen ze dit niet via de Community hier en moet je echt even met iemand contact opnemen.

Het mooiste is via via My Vodafone daar kan je via de chat button met iemand van de klantenservice praten (dit kan ook via je telefoon met de My Vodafone app). Te lastig? Je kunt ook eventueel via hier de chat starten (misschien is dit iets makkelijker). Vertel duidelijk wat je probleem is en daar helpen ze graag en kunnen ze ook zien of alles uit is gezet.

Succes in ieder geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic