van_bruggen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Uitgaande email problemen met beide Note toestellen

Hallo, ik heb sinds enige tijd problemen met de uitgaande email instellingen van mijn telefoon, en kan dus geen email versturen, ik ben er al voor bij de vodafone winkel geweest maar daar komen ze er ook niet uit.

Ik heb al diverse oplossingen geprobeerd, die op het forul zijn aangedragen maar kom er niet uit.

Ik heb uitgaande op authsmtp.vodafone.nl, SSL, 465, mail06xxxxxxxx, met MyVodafone wachtwoord staan
dit heeft zo gewerkt totdat mijn abbo verlengt werd met een RED abbo, daarna is het fout gegaan.

Ik heb nooit geen andere email of MyVodafone account of inlog gehad.

Wie heeft er nog ideeen?

PS Ik heb op beide Samsung Galaxy Note 2 en 3 hetzelfde probleem.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
van_bruggen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Astrid,

Het bleek inderdaad dat er iets in de APN niet goed stond, nu gaan de mails er wel uit, en na controle bleek ook de tweede Samsung Note hetzelfde probleem te hebben, hoe het gekomen is... geen idee, maar bij beide toestellen stond geen PAP ingevuld.

Heel erg bedankt voor de oplossing!

Met vriendelijke groet,
Etienne van Bruggen

Bekijk in context

7 Reacties 7
van_bruggen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Is er dan echt niemand die weet hoe dit op te lossen is ?

Helup!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @van_bruggen,

Ik zie dat nog geen gebruikers hebben gereageerd, vandaar dat ik er even op inhaak. Kun je aangeven of je wel met het wachtwoord kunt inloggen op je My Vodafone? Gebruik je My Vodafone Particulier of My Vodafone Zakelijk?
van_bruggen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Marc,

Ja ik kan met mijn vodafone account wel gewoon inloggen met mail06xxxx en mijn wachtwoord, op beide toestellen, ze hebben het ook altijd gedaan todat het abbo verlengt is naar RED (beide teostellen) vanaf dat
moment kan ik geen mail meer verzenden.

Hij geeft enkel 'verzenden mislukt' aan.

Mvg Etienne
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @van_bruggen

Gebruik je My Vodafone Particulier of My Vodafone Zakelijk? De inloggegevens van My Vodafone Zakelijk kun je namelijk niet gebruiken. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Dan kan worden bekeken of mail06... als gebruikersnaam wel correct is. Wanneer je al lang klant bent kan het zijn dat je de gebruikersnaam nog zelf bedacht hebt.
van_bruggen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Marc Ik ben Vodafone particulier, en zoals reeds vermeld ik kan inloggen met mijn mail06xxxxxx en het heeft ook altijd gewerkt.

Heb je verdere suggesties?

Mvg Etienne
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb even snel gekeken naar wat je als instellingen aangaf. Volgens mij kloppen ze. Kun je zelf nog even vergelijken met de instellingen op deze pagina? Let vooral op kleine typefouten, hoofdletters en spaties.
Klopt alles? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan kijken we of aan onze kant ook alles goed staat.
van_bruggen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Astrid,

Het bleek inderdaad dat er iets in de APN niet goed stond, nu gaan de mails er wel uit, en na controle bleek ook de tweede Samsung Note hetzelfde probleem te hebben, hoe het gekomen is... geen idee, maar bij beide toestellen stond geen PAP ingevuld.

Heel erg bedankt voor de oplossing!

Met vriendelijke groet,
Etienne van Bruggen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic