rgpeters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitleg verhoging abonnementskosten

In September ontving ik op mijn maandrekening het bericht dat mijn abonnementskosten vanaf Oktober met maximaal 1.39% geindexeerd zouden kunnen worden.
Mijn abonnementskosten waren 30.01 euro per maand.
Vanaf Oktober zijn mijn abonnementskosten 30,56 geworden.
Volgens mij is dat een verhoging van 1,83%.
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dit komt of wat ik fout doe?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi rgpeters

Welkom op de Community!


Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen. Het gemiddelde inflatiepercentage over 2017 is 1,39%.
Vanuit hier heb ik helaas niet de optie om je abonnement in te zien en te controleren waarop dit berekend is. Ik raad je aan om hierover een bericht te sturen via de chat, zodat mijn collega's met je mee kunnen kijken. Je mag hier natuurlijk ook voor bellen met 1201 of 0800-0094

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi rgpeters

Welkom op de Community!


Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen. Het gemiddelde inflatiepercentage over 2017 is 1,39%.
Vanuit hier heb ik helaas niet de optie om je abonnement in te zien en te controleren waarop dit berekend is. Ik raad je aan om hierover een bericht te sturen via de chat, zodat mijn collega's met je mee kunnen kijken. Je mag hier natuurlijk ook voor bellen met 1201 of 0800-0094
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic