Beantwoord

Uitschakelen melding IMS-service


Bij internet komt er telkens ims service in beeld. Hoe kan ik dat uitschakelen.
icon

Beste antwoord door Energieboy 26 december 2018, 10:10

Hoi @Marinus23
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

IMS service komt in beeld omdat bellen over Wi-Fi in het toestel aan staat. Je krijgt deze melding dan ook zodra je verbonden bent met een Wi-Fi netwerk.

Heb je bij ieder Wi-Fi netwerk dat het toestel telkens verbind en weer terug gaat op ons netwerk?
Is dit bijvoorbeeld alleen bij je Wi-Fi thuis, dan kun je de router eens een paar minuten uitzetten en dan weer aan (powerflip). Werkt het dan nog niet dan kun je kiezen om het Wi-fi netwerk te vergeten en dan opnieuw te koppelen.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Marinus23
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

IMS service komt in beeld omdat bellen over Wi-Fi in het toestel aan staat. Je krijgt deze melding dan ook zodra je verbonden bent met een Wi-Fi netwerk.

Heb je bij ieder Wi-Fi netwerk dat het toestel telkens verbind en weer terug gaat op ons netwerk?
Is dit bijvoorbeeld alleen bij je Wi-Fi thuis, dan kun je de router eens een paar minuten uitzetten en dan weer aan (powerflip). Werkt het dan nog niet dan kun je kiezen om het Wi-fi netwerk te vergeten en dan opnieuw te koppelen.
Reputatie 7
Ik zie dat hier al andere topics over bestaan. Topic gesloten.
Reputatie 7
Topic is gearchiveerd.