nirac1971

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

uitvallen Iphone SE

Sinds een week valt mijn Iphone SE steeds uit. Weet iemand hier een oplossing voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
nirac1971
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heeft hij na het leeghalen van de telefoon 4 dagen goed gedaan en gister viel hij weer uit.
Als ik hem aan de computer hang blijft hij het doen, maargewoon opladen lukt wel maar valt hij uit.
Ik heb nog garantie, dus ik ga nu maar naar een vodafone winkel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi nirac1971,

Ik ben wellicht niet de Apple Pro maar wellicht kan ik je wat stappen verder helpen 😛

Allereerst, heb je gecontroleerd of er eventueel een update beschikbaar staat voor je iPhone SE? Wellicht is het een optie een back-up te maken van je gegevens en hierna even je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Je kunt zo wel uitsluiten of het te maken heeft met de software of hardware (als het een hardware probleem is zou het te maken kunnen hebben met het moederbord of de accu die geen goed contact maakt).

Vriendelijke groet,
nirac1971
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heeft hij na het leeghalen van de telefoon 4 dagen goed gedaan en gister viel hij weer uit.
Als ik hem aan de computer hang blijft hij het doen, maargewoon opladen lukt wel maar valt hij uit.
Ik heb nog garantie, dus ik ga nu maar naar een vodafone winkel.
nirac1971
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
wel bedankt voor je reactie!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi nirac1971,

Dat is minder :(. Jammer dat het helaas geen succes was.

Vergeet je niet een back-up te maken van je gegevens voordat je het toestel ter reparatie opstuurt!

Graag gedaan :).

Succes!
Vriendelijke groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic