nathaliekoster

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Uitzetten schermoverlay Galaxy note 4

Ik heb een galaxy note 4

Als ik machtigingen wil toekennen aan Whatsapp bijvoobeeld contacten.
Dan geeft hij iedere keer aan schemoverlay gedetecteerd en die moet ik uitzetten bij de instellening onder de apps maar die kan ik helemaal niet vinden.
Hoe kan ik die overlay uitschakelen.

Hartelijke dank,
Nathalie Koster


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
nathaliekoster
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja, het was clean master. Dank je wel voor de service.

Bekijk in context

12 Reacties 12
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Heb je toevallig een app geïnstalleerd zoals Twilight? En staat de ontwikkelaarsoptie aan? (die staat boven Software-info) als deze aan staat zou je deze kunnen uitschakelen?

Ook las ik nog online dat het zomaar Clean Master kan zijn, staat deze app op je toestel?
nathaliekoster
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja, het was clean master. Dank je wel voor de service.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Graag gedaan ! Daarvoor zijn we ook op het forum ;).
Heb je nog andere vragen, aarzel dan niet vragen zijn welkom op het forum :).

Nog een verdere fijne avond.
Danielle2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, en heb bovenstaande al geprobeerd. Ontwikkelaarsoptie uitgezet en clean masters verwijderd. Maar hij geeft nog steeds de melding schermoverlay. Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Danielle2, ik zie dat niemand meer heeft gereageerd. Het enige wat ik nog kan bedenken is het terugzetten van de fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back-up.
Kaytelientjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helpppp ik kan niet met WhatsApp bellen. Als ik dit wil gaan doen krijg ik in beeld dat ik mijn schermoverlay uitschakelen maar ik weet helemaal niet waar dat staat. Wie kan mij helpen? Ik zou die genen heel erg dankbaar zijn. Want ik bel vaak met WhatsApp
Anonymous
Niet van toepassing
heb je bovenstaande al uitgeprobeerd ?
Iris1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Help! Ik heb een samsung a3 en sinds vanmiddag geeft hij steeds aan schermoverlay uitzetten, weet iemand hoe dit moet? Al van alles geprobeerd en gegoogeld maar krijg het niet voor elkaar.

Iemand tips?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

SamsungExpert weet jij hier misschien meer van?
Anonymous
Niet van toepassing
Deze optie wordt gebruikt door oa Facebook Messenger zodat hij altijd op de voorgrond blijft. Zo werken er nog toch apps. Je kunt eens bij Applicatiebeheer iedere app af gaan om te controleren of de optie uit staat. Dit doe je door op een app te klikken en dan bij meer staat deze optie is er tussen. Tevens raad ik je ook aan om de ontwikkelaarsoptie uit te zetten mocht je hem aan hebben staan.

Anonymous
Niet van toepassing
Wat je ook kunt doen is na gaan sinds wanneer je deze melding krijgt en of je er vlak voor een app hebt geïnstalleerd of geopend. Hierdoor weet je welke app het is geweest.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Iris1!

Heb je nog iets gehad aan de tips van Steven?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic