Nina Chrispijn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitzetten van bundels

Hoe lang duurt het bij het uitzetten van een extra bundel voordat het verwerkt is en je normale abonnementskosten weer betaald?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nina Chrispijn ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik lees op de website van Vodafone het volgende: Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet. Nu weet ik natuurlijk niet over welke extra bundel jij het hebt maar bij meerdere zie ik deze info. Dan mag je er vanuit gaan dat het overal zo zit met de bundels/blox.

Als een moderator hier langs komt kan die misschien daar nog iets meer uitleg over geven.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nina Chrispijn ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik lees op de website van Vodafone het volgende: Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet. Nu weet ik natuurlijk niet over welke extra bundel jij het hebt maar bij meerdere zie ik deze info. Dan mag je er vanuit gaan dat het overal zo zit met de bundels/blox.

Als een moderator hier langs komt kan die misschien daar nog iets meer uitleg over geven.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Nina Chrispijn,

De uitleg van Energieboy klopt. Wanneer je een aanvullende BloX - (ik neem tenminste aan dat je deze bedoelt :grinning:) - activeert, blijft deze minimaal één kalendermaand actief. Dus stel, je zet vandaag een BloX aan, dan kun je deze op z'n vroegst op 31 augustus weer van je abonnement verwijderen.
De BloX kun je uiteraard wel nu al uitzetten via My Vodafone of door te sms'en naar 4000. Lees meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/5wlq0. Ik heb nu overigens voor het gemak even de data BloX genomen als voorbeeld, maar deze regelt geldt voor al onze BloX.

Als je nog vragen hebt, horen we het graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt met uitzetten van de BloX?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic