Beantwoord

vastlopede iphone 8+

  • 17 november 2018
  • 3 reacties
  • 453 Bekeken

Mijn iphone 8 plus loopt zomaar uit het niet vast. Ik kan hem wel aan zetten met de powerknop maar kan mijn code niet invoeren en toutch id werkt niet. Ik kan ook wel omhoog swipe naar het bedieningspaneel, maar kan daar ook op niks klikken. Toen ik de iphone pas had gebeurde het ook, maar dacht dat dat door mij zelf kwam. Ik heb ten gewacht tot mijn telefoon uitviel en heb hem daara aan de lader gezet waarna hij gewoon weer aan ging. Ik heb op het internet gezocht blijkt het dat het vaker voorkomt voorkomt bij andere. Ik heb geen idee hoe ik mijn telefoon weer aan de praat krijg?
icon

Beste antwoord door Energieboy 18 november 2018, 08:53

Hoi @youssraya
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel erg vervelend natuurlijk. Ik weet niet hoe lang je je telefoon al hebt, anders zou je er mee naar de Vodafone winkel kunnen gaan om te vragen of ze hem voor je opsturen. Maar ja kan natuurlijk ook langs een Apple Store gaan om te vragen wat er aan de hand is. Weet wel, wanneer je hem gaat inleveren ter reparatie, dat je dan even je toestel kwijt bent.

Heb je onderstaande al eens gedaan?
De procedure voor het resetten van de iPhone 8 gaat op dezelfde manier als bij de X. Dit houdt dus in dat je drie knoppen moet indrukken. Het werkt als volgt:
  1. Druk kort op de volume omhoog-knop.
  2. Druk daarna snel kort op de volume omlaag-knop.
  3. Hou daarna de zijknop ingedrukt, ook nadat het afsluitscherm in beeld is, net zolang totdat je het Apple-logo in beeld ziet.
Let erop dat je de goede volgorde voor de knoppen gebruikt, zodat je vastgelopen iPhone 8 herstart.


Ik neem aan dat je een iCloud Backup hebt gemaakt van je toestel. Dan zou je ook een keer je toestel weer helemaal opnieuw kunnen installeren maar dan als helemaal nieuw. Dus geen account erin zetten en kijken wat je toestel dan doet. En je kan nog eens kijken bij de app's die niet meer te gebruiken zijn en/of je toestel laten vertragen:

Je vindt de appcompatibiliteit voor 32-bit apps als volgt:
  1. Open de Instellingen-app.
  2. Tik op Algemeen > Info.
  3. Kies voor het kopje Apps.
Heb je geen verouderde apps, dan is het kopje Apps niet aanklikbaar.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @youssraya
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel erg vervelend natuurlijk. Ik weet niet hoe lang je je telefoon al hebt, anders zou je er mee naar de Vodafone winkel kunnen gaan om te vragen of ze hem voor je opsturen. Maar ja kan natuurlijk ook langs een Apple Store gaan om te vragen wat er aan de hand is. Weet wel, wanneer je hem gaat inleveren ter reparatie, dat je dan even je toestel kwijt bent.

Heb je onderstaande al eens gedaan?
De procedure voor het resetten van de iPhone 8 gaat op dezelfde manier als bij de X. Dit houdt dus in dat je drie knoppen moet indrukken. Het werkt als volgt:
  1. Druk kort op de volume omhoog-knop.
  2. Druk daarna snel kort op de volume omlaag-knop.
  3. Hou daarna de zijknop ingedrukt, ook nadat het afsluitscherm in beeld is, net zolang totdat je het Apple-logo in beeld ziet.
Let erop dat je de goede volgorde voor de knoppen gebruikt, zodat je vastgelopen iPhone 8 herstart.


Ik neem aan dat je een iCloud Backup hebt gemaakt van je toestel. Dan zou je ook een keer je toestel weer helemaal opnieuw kunnen installeren maar dan als helemaal nieuw. Dus geen account erin zetten en kijken wat je toestel dan doet. En je kan nog eens kijken bij de app's die niet meer te gebruiken zijn en/of je toestel laten vertragen:

Je vindt de appcompatibiliteit voor 32-bit apps als volgt:
  1. Open de Instellingen-app.
  2. Tik op Algemeen > Info.
  3. Kies voor het kopje Apps.
Heb je geen verouderde apps, dan is het kopje Apps niet aanklikbaar.
Is het gelukt met de bovenstaande stappen?
Reputatie 6
Topic gesloten.