cmrozema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verdeling GB's Vodafone Together

Ik heb sinds vandaag samen met mijn 3 kinderen een Vodafone Together abonnement.
Omdat we ook Ziggo hebben is er beschikking over 160 GB.
Mij is diverse keren telefonisch via Vodafone uitgelegd dat ik als hoofdgebruiker de GB's maandelijks kan verdelen over de andere gebruikers.
Nergens in de app is daarover iets te vinden.
Alleen kan je een waarschuwing instellen die waarschuwt als je maximaal 10 GB gebruikt hebt.
Dat is niet wat mij uitgelegd is en vind ik ook niet handig!
Ik wil per persoon een aantal GB's verdelen. Bijvoorbeeld de ene 20 GB en de andere 40 GB enz. tot de 160 GB's verdeeld zijn. En dan kan ik maandelijks kijken of er in de verdeling verschoven moet worden.
Ook kan je niet per persoon zien hoeveel er gebruikt wordt.
Dit vind ik erg jammer en vervelend.
Als ik dit had geweten had ik misschien nog even gewacht met het afsluiten van deze abonnementsvorm.
Kan Vodafone dit niet aanpassen? Zodat de hoofdgebruiker het beheer heeft over het verdelen van de GB's?
Want dit vind ik drie keer niks.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi cmrozema

Welkom op het forum 🙂

Dankjewel voor het delen van jouw feedback!
Op dit moment is het zo dat je notificaties kunt instellen en dat je nummers kunt pauzeren. Uit jouw bericht begrijp ik dat je juist de data wilt verdelen in plaats van pauzeren.

Ik zal je feedback hiervoor dan ook intern doorzetten. Mocht het aangepast gaan worden, dan zul je dit vanzelf merken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi cmrozema

Welkom op het forum 🙂

Dankjewel voor het delen van jouw feedback!
Op dit moment is het zo dat je notificaties kunt instellen en dat je nummers kunt pauzeren. Uit jouw bericht begrijp ik dat je juist de data wilt verdelen in plaats van pauzeren.

Ik zal je feedback hiervoor dan ook intern doorzetten. Mocht het aangepast gaan worden, dan zul je dit vanzelf merken.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Eigenlijk best jammer dat Vodafone hier niet eerder over heeft nagedacht.
Dit lijkt me toch een meest voorkomende vraag en logisch als je met meer mensen op 1 grote bundel zit.

Laten we hopen dat Vodafone hier in de toekomst iets mee gaan doen en TOP dat Steven het doorzet naar zijn collega's. Bevalt verder het abonnement wel? Vast wel, i hope 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic