DayZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verdubbelaar na verlenging niet actief

Mijn abonnement is verlengd, sinds eind oktober. De ziggo data verdubbelaar is niet te zien in my Vodafone. De 4 weken aansluittijd lijkt me niet van toepassing bij een verlenging. Bij m'n vorige abonnement had ik ook de data verdubbelaar. Ik heb al 4 maanden gewacht tot m'n nieuwe abonnement in zou gaan, daarom baal ik dat de data niet verdubbeld is.

Graag ontvang ik hier een oplossing voor.
Bedankt.
Daizy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DayZ
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk maar als je je contract gaat verlengen dan heb je weer een nieuw contract en deze moet dan opnieuw door het volledige systeem van Ziggo en Vodafone. Zelf denk ik dus dat dit het probleem is en je daarom nu miet direct ziet dat je dubbele data hebt.

Wil je hier meer over weten dan kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is.

Succes in ieder geval en het komt vast en zeker goed.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DayZ
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk maar als je je contract gaat verlengen dan heb je weer een nieuw contract en deze moet dan opnieuw door het volledige systeem van Ziggo en Vodafone. Zelf denk ik dus dat dit het probleem is en je daarom nu miet direct ziet dat je dubbele data hebt.

Wil je hier meer over weten dan kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is.

Succes in ieder geval en het komt vast en zeker goed.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@DayZ, zoals Energieboy aangeeft kunnen we het via het Forum niet nakijken. Wel vermoed ik dat het ook te maken heeft met de verwerkingstijd. Onze klantenservice kan dit nakijken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic