Fransdebie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verdubbeling dubbele data Red abonnement via een e-mail?

Ik heb een mail binnen gekregen dat ik wanneer ik mijn abonnement aanpas een verdubbeling van mijn datalimiet krijg. Is dit een valse mail of is dit waar
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zocer ik weet zijn er e-mails verstuurd om het abonnement gratis te upgraden. Om te controleren of dit ook voor jou geldt, mag je bellen met 0800-0200976 of via de chat van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur. Mijn collega's kijken het graag voor je na en helpen je hier graag verder mee.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Fransdebie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan een valse mail zijn maar hoeft niet. Wat is de afzender van deze mail?
Ik zal ook gelijk vertellen hoe het werk met de dubbele data van Vodafone. Deze krijg je als je klant bent bij Ziggo en bij Vodafone. Dan krijg je namelijk, gratis en voor niets, dubbele data als je je abonnement kan vernieuwen. Hoe ze dit doen en hoe het in z'n werk gaat weet ik niet, kan niet in de mail kijken wat er allemaal staat.

Ben je nu helemaal niet zeker, doe dan niets met de mail en klik ook niets aan van een link of zo. Neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag aan hun of de mail correct is en of je aan de voorwaarde voldoet om die dubbele data te ontvangen.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Eventueel zou je ook de mail hier kunnen plaatsen, maar let op dat je persoonlijke dingen uit de mail weg laat, want dit is een open community en voor iedereen zichtbaar!! (dus verwijder eventueel klantnummer, naw gegevens en/of nummers)
Fransdebie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je wel voor de reactie. Ik heb al dubbele data omdat ik ook ziggoklant ben. Ik heb hem nog niet geopend maar voor de zekerheid wel naar phishing@vodafone.nl gestuurd. Kijken wat hun zeggen
Ralf79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb dezelfde mail ontvangen, maar de afzender is dezelfde als alle andere nieuwsberichten van Vodafone. Tevens leidt de link je gewoon naar de Vodafone-site. Dus dit lijkt mij geen phishing o.i.d.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zocer ik weet zijn er e-mails verstuurd om het abonnement gratis te upgraden. Om te controleren of dit ook voor jou geldt, mag je bellen met 0800-0200976 of via de chat van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur. Mijn collega's kijken het graag voor je na en helpen je hier graag verder mee.
Fransdebie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hok Steven, bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren via de chat contact opgenomen. Het is geregeld. Top aanbieding voor de vaste klant
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super om te horen dat het geregeld is 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic