GiantPanda

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuizen naar het buitenland

Beste forum,
Ik heb hier in NL een red 5GB abo, maar ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen naar het buitenland. Mijn vraag is dan ook of het huidige abo overgezet kan worden naar bv een Duitse (of Spaanse, of Italiaanse) gelijke variant. Ik zou het zonde vinden om hier te moeten opzeggen en in ? wederom een nieuw abonnement te moeten afsluiten terwijl ik graag bij Vodafone wil blijven. Kan iemand mij daar een antwoord op geven.
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi GiantPanda,

Het is niet mogelijk om je Nederlandse abonnement om te zetten naar een buitenlandse variant. Je zult inderdaad je huidige abonnement moeten opzeggen en dan een nieuw contract afsluiten in het land van je bestemming.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
GiantPanda, als aanvulling nog: je kunt je abonnement natuurlijk wel gewoon in de EU-tarief zone blijven gebruiken. Zie ook https://forum.vodafone.nl/t5/Buitenland/In-de-EU-net-zo-mobiel-als-thuis-Veelgestelde-vragen/m-p/282....
GiantPanda
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,
dat klopt wel, maar dat geld alleen als ik het grootste deel van de tijd in nederland verblijf. Dat doe ik niet meer als ik in het buitenland ga wonen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gesloten & gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic