Linn1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde informatie in e-mail of niet?

Hoi,

Ik ben ongeveer een week geleden een Vodafone winkel binnen geweest.
ik was even benieuwd naar de nieuwe toestellen van Apple.
en aangezien ik vanaf 4 november mag verlengen wilde ik even oriënteren.
Ik werd gelijk aangesproken door een medewerker daar en zij vroeg mij of ze een aanbod per mail mocht sturen.
ik gaf aan dat dit wel oke was.
zo gezegd zo gedaan.
vlak daarna kreeg ik een mail waarin een grote banner weergaf dat ik nog 3 weken te gaan heb, voordat ik mag verlengen.
nu kreeg ik gisteren, zodag 21 okt. Een mail met ook weer een grote banner.. waarin stond nog 1 week te gaan.
terwijl 4 november nog 2 weken duurt?
raak hiervan een beetje in de war.. mag ik dan toch al eerder verlengen dan?
of hoe werkt dit nou precies?en waarom geeft deze mail dan aan nog 1 week te gaan
4 november is namelijk al 4 maanden voordat mijn abonnement stopt, de officiële datum is 5 maart.
Het is dat Vodafone geen chat heeft anders had ik dat gedaan.
(Ben erg bezig met het verlengen nu, omdat mijn eigen iPhone laatst stuk is gegaan maar inmiddels ook al langer als 2 weken bij dynafix ligt, wat dus erg lang duurt en ik nu met een erg langzame smartphone opgescheept zit, waar amper wat op te doen is, erg irritant!)
Hoop dat iemand mij een goed en duidelijk antwoord kan geven.
groetjes,
Linn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Linn1989
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik melden dat Vodafone zeker wel een chat heeft. Deze kan je vinden door op deze link te klikken: Klik hier om de chat starten. Bij deze mensen kan je vragen wanneer je mag verlengen en wanneer niet.

Verlengen kan je vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Je bericht was me niet helemaal duidelijk, maar na het nogmaals te lezen merk ik op dat je abonnement verloopt op 5 Maart 2019 en dat je dus vanaf 5 November 2018 dan een nieuw abonnement kan nemen. Dat klopt! Ik zou me dan van die banners niets aantrekken en even contact met Vodafone via de chat, zie link hier boven!

Je kan ook al vanaf 4 maanden nadat je nieuwe abonnement is ingegaan, dan kun je verlengen mét een nieuw toestel. En met een Sim Only abonnement kan je verlengen al na 2 maanden. Dit doe je dan met Vodafone Next.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Linn1989
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik melden dat Vodafone zeker wel een chat heeft. Deze kan je vinden door op deze link te klikken: Klik hier om de chat starten. Bij deze mensen kan je vragen wanneer je mag verlengen en wanneer niet.

Verlengen kan je vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Je bericht was me niet helemaal duidelijk, maar na het nogmaals te lezen merk ik op dat je abonnement verloopt op 5 Maart 2019 en dat je dus vanaf 5 November 2018 dan een nieuw abonnement kan nemen. Dat klopt! Ik zou me dan van die banners niets aantrekken en even contact met Vodafone via de chat, zie link hier boven!

Je kan ook al vanaf 4 maanden nadat je nieuwe abonnement is ingegaan, dan kun je verlengen mét een nieuw toestel. En met een Sim Only abonnement kan je verlengen al na 2 maanden. Dit doe je dan met Vodafone Next.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Linn1989,

Voor deze vraag kun je inderdaad het beste even contact met ons opnemen. Heb je dat ondertussen gedaan? Of kunnen we je nog ergens mee helpen via de Community?

Groetjes, Sharon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic