Jan050

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen

Ik wil graag eerder verlengen omdat mijn telefoon (zwaar) beschadigd is. Eigenlijke verlenging is maart 2019, mag drie maanden eerder las ik.
Kan ik nu ook verlengen (als goede klant van Ziggo en andere providers op het vinkentouw om mijn als klant binnen te halen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Misschien is het dan inderdaad interessanter om te wachten!
Je betaald dan tot de einddatum je oude contract en mobiel. Zodra dat voorbij is gaat dan je nieuwe abonnement in met toestel.

Heb je ook al eens gekeken of het toestel nog te maken is?
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jan050

Welkom op de community!
Het klopt inderdaad dat je van te voren mag verlengen. Dit is zelfs 4 maanden voor de einddatum.
Omdat dit nog even duurt hebben we ook nog een andere optie:

Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.
Betaal je maandelijks voor je oude telefoon, dan koop je deze in een keer af tot aan de einddatum
Daardoor wordt het contract open gebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot18.00 uur. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
Jan050
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel Steven,

Inmiddels contact gehad met je collega's van Vodafone Next.
Voor mij niet interessant omdat ik over 2,5 week mag verlengen zonder kosten.
Voor Vodafone Next moest ik het toestel afkopen over de gehele looptijd van het contract (5 maanden) wat bijna 110 euro kostte.
Niet interessant dus.

Dank voor je reactie.
Ik ga opnieuw overwegen...

Jan
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Misschien is het dan inderdaad interessanter om te wachten!
Je betaald dan tot de einddatum je oude contract en mobiel. Zodra dat voorbij is gaat dan je nieuwe abonnement in met toestel.

Heb je ook al eens gekeken of het toestel nog te maken is?
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic