johnmosterd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen lukt niet!

Geachte mevrouw, mijnheer, na vele telefoontjes naar de klantenservice, diverse winkelbezoeken zonder resultaat richt ik mij via deze weg tot u.
In april heb ik mijn abonnement verlengd, 4 maanden eerder dan het aflopen ervan omdat ik een telefoon nodig had. Wat mij toen niet is verteld maar snel bleek is dat er nieuwe wetgeving is waardoor de verlening niet gelijk kin kon gaan.
Dit hield tot mijn frustratie in dat ik niet meer in staat was de extra blogs te gebruiken of uit te zetten. In juli bijvoorbeeld moest ik zonder internet op reis omdat ik niet kon bijkopen.
Nu de officiële datum van 5 augustus eindelijk verstreken is zou mijn abonnement verlengd worden met zoals afgesproken 3 maanden onbeperkt internet.
Helaas is niets minder waar en zit ik nog steeds met mijn oude abonnement met beperkte data die begint op te raken. Het is nu ruim een week later en ik heb nog geen nieuw abonnement!!
Via de telefonische helpdesk heb ik 10-tallen verschillende redenen gehad en beloftes dat het in orde kwam. Tot het laatste telefoontje waarin iemand zei dat het niet mogelijk was dit via de helpdesk te regelen omdat het abonnement in de winkel is afgesloten. Vanuit mijn vakantieadres een Vodafone winkel bezocht die mij aangaf niets voor mij te kunnen doen omdat mijn verlenging bij de technische dienst ligt?
Ik hoopte in de vakantie te genieten van mijn 3 maanden onbeperkt internet dat bij mijn verlenging hoort maar ik zit al bijna zonder.
Ik heb 3 vragen waar ik graag snel antwoord op wil: 1. Wanneer gaat mijn abonnement nu wel in? 2. Hoe ontvang ik de kosten terug van de bundels die ik niet kon uitzetten? 3. Wordt de drie maanden onbeperkt internet ook gelijk aangezet (Een hulplijnmedewerker meldde mij namelijk dat dat helemaal niet meer bestond.
Ik hoor graag spoedig van u. Met vriendelijke groet,
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi johnmosterd

Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent omdat je er zo lang al mee bezig bent.

Sinds mei is er geen onbeperkt data (alleen in Nederland) en 10 GB (voor in de EU) meer voor de eerste 3 maanden op onze abonnementen.
Mocht dit wel nog op het contract staan dan heb je er zeker recht op. Vaak werd dit al geactiveerd bij aanvragen van het abonnement.

Wanneer je abonnement in gaat kan ik helaas vanuit hier niet inzien. Wegens privacy redenen kan ik geen gegevens inzien. Ik wil je dan ook verzoeken om mijn collega's via Twitter of Facebook een berichtje te sturen. Zij kunnen jouw gegevens erbij pakken. Je mag de link van dit topic erin zetten zodat je niet alles opnieuw hoeft te typen. Zij kunnen dan ook meteen controleren of je het al gehad hebt of niet en kunnen controleren wat er aan de ha d is met de bundels voor je.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic