NNN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen lukt niet

Hallo. Ik wil mijn abonnement verlengen en een nieuw toestel kiezen. Ik ben daar verschillende keren door Vodafone voor uitgenodigd, maar nu lukt dat online niet. Ik heb de helpdesk gebeld, en die kan me niet helpen. Ik ben doorverbonden naar de klantenservice, en die is niet meer aanwezig....En ik wil natuurlijk graag van de Black Friday korting gebruik maken. Hoe nu verder Vodafone?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi NNN
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel erg vervelend natuurlijk, maar via de community is dit niet op te lossen. Hier zitten met klanten onder elkaar en jij wilt graag iemand spreken van de klantenservice, zodat die je verder kan helpen met je verlenging. Het best is om terug contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten (als deze aanwezig zijn).

Die mensen kunnen je het best helpen, ik kan het echt niet, sorry.
Succes en laat even weten hoe het is afgelopen 🙂
Fijne dag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi NNN
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel erg vervelend natuurlijk, maar via de community is dit niet op te lossen. Hier zitten met klanten onder elkaar en jij wilt graag iemand spreken van de klantenservice, zodat die je verder kan helpen met je verlenging. Het best is om terug contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten (als deze aanwezig zijn).

Die mensen kunnen je het best helpen, ik kan het echt niet, sorry.
Succes en laat even weten hoe het is afgelopen 🙂
Fijne dag!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je nog gebruik kunnen maken van de Black Friday korting, @NNN ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic