marcdeboer1975

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen met een nieuwe telefoon: Google Pixel 3 XL 128GB White?

Wellicht ga ik me abonnement verlengen.
Mits ik bij jullie Google Pixel 3 XL 128GB White kan bestellen.
Hoor jullie graag.
Marc de Boer
****

Moderator edit: e-mailadres verwijderd ivm privacy.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi marcdeboer1975
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je laten weten dat deze Community door iedereen te lezen is en daarom ook je privé gegevens. Niet handig om deze dan ook hier te plaatsen, zal vragen of een moderator dit aan past. Op de website kan je zien welke toestellen Vodafone verkoopt en je kan altijd langs een Vodafone winkel om dit na te vragen. Overige vragen over je abonnement en toestel kan je vragen bij de klantenservice van Vodafone.

Als Vodafone hem zelf niet verkoopt kan je altijd nog via derden je abonnement vernieuwen met het toestel dat je wilt hebben en toch met een Vodafone abonnement (bv mobiel.nl of belsimpel.nl zie Google).

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi marcdeboer1975
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je laten weten dat deze Community door iedereen te lezen is en daarom ook je privé gegevens. Niet handig om deze dan ook hier te plaatsen, zal vragen of een moderator dit aan past. Op de website kan je zien welke toestellen Vodafone verkoopt en je kan altijd langs een Vodafone winkel om dit na te vragen. Overige vragen over je abonnement en toestel kan je vragen bij de klantenservice van Vodafone.

Als Vodafone hem zelf niet verkoopt kan je altijd nog via derden je abonnement vernieuwen met het toestel dat je wilt hebben en toch met een Vodafone abonnement (bv mobiel.nl of belsimpel.nl zie Google).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic