Huig

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen met nieuw toestel

Heb geprobeerd te verlengen met een nieuw toestel maar helaas dit is niet gelukt. Heb net gebeld en inderdaad de bestelling was niet aangekomen. Jammer toch weer dat dit niet gelukt is. Ook de telefoon die ik wilde was niet direct leverbaar.
Klopt het dat je 48 uur moet wachten voordat je een bevestigingsmail krijgt? Kom nou Vodafone dat is toch niet meer van deze tijd?
Waarom hebben jullie producten in de webshop staan die (tijdelijk) niet leverbaar zijn?
Heb maar besloten om over te stappen; was binnen 5 minuten geregeld en levering binnen 24 uur.

Sorry Vodafone maar dit kan beter.
2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Huig

Jammer dat je deze ervaring hebt! Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan.
Het klopt inderdaad dat wij binnen 48 uur een bevestiging sturen. Dit heeft te maken met een inkomsten lasten toets, BKR etc.Ik kan me voorstellen dat je dit te lang vindt duren.
Daarnaast blijven de telefoons die wij op dit moment bieden in de webshop staan, ongeacht of ze op voorraad zijn of niet. Vaak komt er namelijk binnen een bepaalde periode weer een levering binnen van de desbetreffende fabrikant.

Ik wil je bedanken voor je feedback en eerlijkheid hierover. Ik ga dit ook intern doorgeven zodat hier in de toekomst beter rekening mee gehouden wordt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic