Tom1984

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen met sim-only

Ik ben mijn opties aan het bekijken wat betreft het verlengen van mijn Vodafone abonnement. Omdat ik recent een nieuw toestel heb gekocht heb ik aan een sim-only abonnement meer dan voldoende. Wat mij echter opvalt als ik de sim-only abonnementen vergelijk met de abonnementen met toestel is dat bij laatstgenoemde een "maandelijkse factuurkorting" wordt gehanteerd van EUR 3,- per maand. Ik vraag me af wat de reden voor deze korting is en waarom dit bij de sim-only abonnementen niet wordt gehanteerd?

Verder trek ik de conclusie dat er bij het verlengen met een sim-only abonnement geen onderscheid wordt gemaakt in prijs ten opzichte van nieuwe klanten. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tom1984
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag zeg, waarom krijg je 3,- euro korting als je er een toestel bij neemt. Waarschijnlijk omdat ze op je toestel ook verdienen en dan kunnen ze meer verdienen dan als je een Sim Only neemt. Ik ben nu aan het gissen hoor, zou het niet weten maar dat zou een reden kunnen zijn. Misschien om je meer over te halen om een abonnement met toestel te nemen?

Je hebt gelijk dat als je kijkt op de website dat er geen verschil is voor mensen die nieuw zijn en/of al jaren klant en gaan verlengen. Echter, in je My Vodafone krijg je als het goed een aanbieding die Vodafone je persoonlijk doet en volgens mij zijn die toch altijd wel wat scherper dan op internet. Als je het daar nu niet mee eens bent dan kan je altijd een telefoontje plegen naar de klantenservice van Vodafone en vragen wat ze voor je kunnen doen om langer klant te blijven. Nee heb je en Ja kan je altijd krijgen 🙂

Sim Only heeft ook niet zoveel zin om op andere sites te gaan kijken want bij derden verkopen dezelfde abonnementen van Vodafone, het is vaak alleen de telefoon prijs die anders ligt. Ik zou de klantenservice van Vodafone bellen of anders een chat starten en vragen of ze je een leuke aanbieding kunnen doen.

Succes in ieder geval en hoop dat je blij Vodafone blijft. Laat nog even weten wat je hebt besloten en of je nog blijft. Alvast hele fijne Feestdagen Gewenst!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tom1984
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag zeg, waarom krijg je 3,- euro korting als je er een toestel bij neemt. Waarschijnlijk omdat ze op je toestel ook verdienen en dan kunnen ze meer verdienen dan als je een Sim Only neemt. Ik ben nu aan het gissen hoor, zou het niet weten maar dat zou een reden kunnen zijn. Misschien om je meer over te halen om een abonnement met toestel te nemen?

Je hebt gelijk dat als je kijkt op de website dat er geen verschil is voor mensen die nieuw zijn en/of al jaren klant en gaan verlengen. Echter, in je My Vodafone krijg je als het goed een aanbieding die Vodafone je persoonlijk doet en volgens mij zijn die toch altijd wel wat scherper dan op internet. Als je het daar nu niet mee eens bent dan kan je altijd een telefoontje plegen naar de klantenservice van Vodafone en vragen wat ze voor je kunnen doen om langer klant te blijven. Nee heb je en Ja kan je altijd krijgen 🙂

Sim Only heeft ook niet zoveel zin om op andere sites te gaan kijken want bij derden verkopen dezelfde abonnementen van Vodafone, het is vaak alleen de telefoon prijs die anders ligt. Ik zou de klantenservice van Vodafone bellen of anders een chat starten en vragen of ze je een leuke aanbieding kunnen doen.

Succes in ieder geval en hoop dat je blij Vodafone blijft. Laat nog even weten wat je hebt besloten en of je nog blijft. Alvast hele fijne Feestdagen Gewenst!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status @Tom1984? Heb je contact met ons gehad over de verlenging?
Tom1984
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik heb nog geen contact gehad. Ben nog niet in de gelegenheud geweest om contact op te nemen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels wel al contact opgenomen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic