Beantwoord

Verlengen naar nieuwe telefoon

  • 2 januari 2018
  • 3 reacties
  • 236 Bekeken

Hallo Vodafone,
Ik ben al meer dan 20 jaar trouwe klant bij jullie en zit nu met het volgende.
Ik zat 30 december een artikel op jullie site te kijken over de eindejaarskorting met de JBL speaker.
Hier stond ook de knop verlengen bij, ik klik hierop en log in met mijn Vodafone account gegevens. Tot mijn verbazing zie ik dat ik al kan verlengen. Heb dus verlengd naar een S8 met red pakket. Nu keek ik vanmiddag op de reguliere site en zag dat ik nog niet mag verlengen (telefoon is inmiddels al verstuurd door jullie maar nog niet ontvangen). Mijn abonnement stopt op 6 mei dus mag op 5 januari verlengen!! Van dat next heb ik nog nooit gehoord (ben te oud waarschijnlijk) en dat is nooit geactiveerd. Heb overigens wel al een contract dat mijn abonnement ingaat op 6 mei 2018. Tevens staat er in het contract dat ik ga betalen voor deze telefoon zodra ik hem heb ontvangen?? Nogmaals, ben al meer dan 20 jaar klant bij jullie en deze rarigheid heb ik nog nooit gezien.
icon

Beste antwoord door Serkan 16 januari 2018, 14:10

JohnnyB, jammer om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Helaas kunnen we je via deze weg hier niet mee helpen 😞. Ik raad je daarom aan om hierover contact met onze klantenservice op te nemen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Hallo,
Wat 'fijn' om te zien dat het bij jou ook mis gaat met de JBL speaker. Hebben we wat gemeen. Benieuwd wat vodafone hier aan gaat doen. Ik lees dus met je mee.
JohnnyB, jammer om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Helaas kunnen we je via deze weg hier niet mee helpen 😞. Ik raad je daarom aan om hierover contact met onze klantenservice op te nemen.
Topic gesloten.