JohnnyB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen naar nieuwe telefoon

Hallo Vodafone,
Ik ben al meer dan 20 jaar trouwe klant bij jullie en zit nu met het volgende.
Ik zat 30 december een artikel op jullie site te kijken over de eindejaarskorting met de JBL speaker.
Hier stond ook de knop verlengen bij, ik klik hierop en log in met mijn Vodafone account gegevens. Tot mijn verbazing zie ik dat ik al kan verlengen. Heb dus verlengd naar een S8 met red pakket. Nu keek ik vanmiddag op de reguliere site en zag dat ik nog niet mag verlengen (telefoon is inmiddels al verstuurd door jullie maar nog niet ontvangen). Mijn abonnement stopt op 6 mei dus mag op 5 januari verlengen!! Van dat next heb ik nog nooit gehoord (ben te oud waarschijnlijk) en dat is nooit geactiveerd. Heb overigens wel al een contract dat mijn abonnement ingaat op 6 mei 2018. Tevens staat er in het contract dat ik ga betalen voor deze telefoon zodra ik hem heb ontvangen?? Nogmaals, ben al meer dan 20 jaar klant bij jullie en deze rarigheid heb ik nog nooit gezien.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
JohnnyB, jammer om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Helaas kunnen we je via deze weg hier niet mee helpen :-(. Ik raad je daarom aan om hierover contact met onze klantenservice op te nemen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
imaaraaa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Wat 'fijn' om te zien dat het bij jou ook mis gaat met de JBL speaker. Hebben we wat gemeen. Benieuwd wat vodafone hier aan gaat doen. Ik lees dus met je mee.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
JohnnyB, jammer om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Helaas kunnen we je via deze weg hier niet mee helpen :-(. Ik raad je daarom aan om hierover contact met onze klantenservice op te nemen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic