Maunema

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen niet mogelijk via My Vodafone

Mijn abonnement loopt op 19 december 2018 af. Toch kan ik niet verlengen. Hoe kan dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Maunema
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is dit echt de laatste datum van je contract of is dit juist de datum dat je hem kan verlengen?
Want het kan ook zijn dat je pas vanaf 19 december kan verlengen en dat je contract nog even doorloopt.

Voor meer administratieve vragen kan je beter even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Mocht bellen niet lukken dan kan je ze ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Maunema
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is dit echt de laatste datum van je contract of is dit juist de datum dat je hem kan verlengen?
Want het kan ook zijn dat je pas vanaf 19 december kan verlengen en dat je contract nog even doorloopt.

Voor meer administratieve vragen kan je beter even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Mocht bellen niet lukken dan kan je ze ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt!
Maunema
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Energieboy,

Het is de einddatum van het contract. Kon al veel eerder verlengen. Bleek een foute instelling te zijn. Na contact met vodafone, is in het systeem een aanpassing gemaakt en heb ik inmiddels verlengd.

Bedankt voor je antwoord.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Fijn om te lezen dat het opgelost is!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic