Anna M

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen red 10+10 gb, winterdeal 40 euro ipv 22 euro d

Verlengen red 10+10 gb 40 ipv 22 euro.
Ik wilde graag gebruik maken van deze deal icm telefoon. Verschillende malen Vodafone gebeld, maar oneindig in de wacht. Helaas niemand gesproken. Als je online je bestelling in winkelpand hebt vliegen de prijzen omhoog, 49 euro ipv 22 euro per maand. Verschillende malen gebeld online geprobeerd maar nu bij het einde van de actie niet kunnen bestellen! Heel jammer!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Anna M

Welkom op de Community!
Je geeft aan dat online de prijzen verkeerd zouden staan. Kun je mij uitleggen in welk scherm dit is? Online zou je ook namelijk van deze deals gebruik kunnen maken.
In dit geval raad ik sowieso aan om vandaag te bellen met 0800-0560 zodat mijn collega's van de afdeling verkoop met je mee kunnen kijken naar wat mogelijk is. Zij zijn eventueel ook aanwezig via de chat.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Anna M

Welkom op de Community!
Je geeft aan dat online de prijzen verkeerd zouden staan. Kun je mij uitleggen in welk scherm dit is? Online zou je ook namelijk van deze deals gebruik kunnen maken.
In dit geval raad ik sowieso aan om vandaag te bellen met 0800-0560 zodat mijn collega's van de afdeling verkoop met je mee kunnen kijken naar wat mogelijk is. Zij zijn eventueel ook aanwezig via de chat.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's? En wat is daaruit gekomen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
I.v.m. uitblijven reactie topic nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic