piebhtje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen van een abo met telefoon

Ik mag me abo. verlengen alleen is me vraag heb telefoon afgesloten bij de Phone house winkel.
wel een vodefone abo.
wil graag verlengen alleen, is me vraag kan ik dan zonder extra kosten van de ander telefonen (die nog tot november loopt) over stappen naar een vodefone winkel?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi piebhtje ,

Het is mogelijk om gewoon kosteloos over te stappen, jij kiest als consument waar je een abonnement wilt aangaan. Echter is het zo dat wanneer je nu al wilt overstappen en al je abonnement nog een poosje doorloopt en je nog niet kunt overstappen, het beter is om even af te wachten (je betaald namelijk de resterende maanden in één keer).

Ik weet niet exact welke regels Phone House heeft, daarvoor kun je het beste even met de Phone House contact opnemen.

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi piebhtje ,

Het is mogelijk om gewoon kosteloos over te stappen, jij kiest als consument waar je een abonnement wilt aangaan. Echter is het zo dat wanneer je nu al wilt overstappen en al je abonnement nog een poosje doorloopt en je nog niet kunt overstappen, het beter is om even af te wachten (je betaald namelijk de resterende maanden in één keer).

Ik weet niet exact welke regels Phone House heeft, daarvoor kun je het beste even met de Phone House contact opnemen.

Vriendelijke groet,
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over piebhtje? Het is zoals SamsungExpert al aangeeft afhankelijk van de provider waarbij je zit en welke regel zij hier in hanteren.
Bij ons is dit dat je het abonnement afkoopt tot aan de einddatum (resterende maanden) als je voor de einddatum overstapt.
piebhtje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dank je wel steven,
er is ook veder contact met de divese partijen.
wacht hun antwoordt af.
want er blijft nu een telefoon die het niet doet.en nog eens geen 2 jaar oud is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ow dat is niet handig dat je met een niet werkende telefoon zit piebhtje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic