Jelson

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abbonement

Ik heb gister mijn abbonement verlengd. Ik heb ziggo dus ik kon voor 43 euro een samsung galaxy s9 krijgen.

per maand
26 euro voor red essential
25 euro voor het afbetaling s9
-3 euro maandelijkse factuur korting
-5 euro ziggo korting.

is 43 euro per maand..

Ik krijg nu via de mail een contract dat ik toch 51 euro moet gaan betalen?? Lijkt me dus dat die twee kortingen niet zijn verwerkt op de een of andere manier..

Hoe fix ik dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jelson
Welkom op de community!

Op het contract staat geen kortingen vermeld van ZIggo en de 3 Euro factuurkorting. Dit is omdat je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Voldoe je er niet meer aan, dan heb je er ook geen recht meer op. Staat dit wel op het contract, dan zijn wij verplicht om het te geven.

De Ziggo korting en dubbele data van Ziggo wordt zodra omgezet is, binnen een paar dagen toegevoegd.
Ditzelfde geldt voor de 3 euro korting. Mijn collega's kunnen controleren of ze in de verlenging de korting zien staan.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jelson
Welkom op de community!

Op het contract staat geen kortingen vermeld van ZIggo en de 3 Euro factuurkorting. Dit is omdat je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Voldoe je er niet meer aan, dan heb je er ook geen recht meer op. Staat dit wel op het contract, dan zijn wij verplicht om het te geven.

De Ziggo korting en dubbele data van Ziggo wordt zodra omgezet is, binnen een paar dagen toegevoegd.
Ditzelfde geldt voor de 3 euro korting. Mijn collega's kunnen controleren of ze in de verlenging de korting zien staan.
Jelson
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord.

Misschien is het een idee om dit te vermelden bij toekomstige contracten die gestuurd worden om verwarring te voorkomen (tenzij dat al gedaaan wordt en ik dat gemist heb)

mvg,

Jelle
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als het goed is heb je ook een mail ergens gekregen waarin dit staat 🙂 Maar misschien wel handig dat dit ook nog een keer extra vermeld wordt (zowel online als via de telefoon).
Ik zal dit intern doorgeven. Dankjewel voor je feedback!
Jelson
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen probleem!

Ik heb hem inmiddels binnen, erg blij mee. Er werd echter ook geadverteerd met de AKG Y500 hoofdtelefoon die ik erbij zou krijgen, maar die zat er helaas niet bij. Het is mij niet duidelijk wanneer ik die binnen zou krijgen, of wellicht heb ik weer ergens overheen gelezen.

mvg,

Jelle
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
AH top 🙂

Betreft de koptelefoon:

AKG Y500 wireless headphone t.w.v. € 149 cadeau
Als je tussen 15 oktober t/m 18 november 2018 een Samsung Galaxy S9, S9+ of Note9 bestelt, krijg je de AKG Y500 wireless headphone t.w.v. € 149 cadeau. Met deze draadloze on-ear koptelefoon kun je letterlijk alle kanten op. Je luistert muziek op hoog niveau én comfort dankzij de soft-touch hoofdband. Bovendien gaat de batterij tot wel 33 uur mee!

Hoe werkt het?
Bestel tussen 15 oktober en 18 november 2018 een Samsung Galaxy S9, S9+ of Note9
Ga naar www.samsung.com/promoties
Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN code en het IMEI nummer
Je kunt je tot en met 3 december 2018 registreren
Om mee te doen aan deze actie moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn
Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic