locoblondiine

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlenging abonnement met melding bij Preventel?

Hallo Vodafone....
Ik had even een vraagje... Ik ben door een fout van Hi/KPN geregistreerd bij Lindorff B.V.
Eind dit jaar mag ik bij jullie verlengen ( ik bezit op dit moment een vodafone RED abonnement)
is het dan gewoon mogelijk een abonnement bij jullie te verlengen?

Thanks alvast !

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Locoblondiine,

Indien je bij incasso-bureau Lindorff B.V. staat geregistreerd, dan acht ik het zeer waarschrijnlijk dat er ook een negatieve registratie op jouw naam staat bij de Stichting Preventel.
Of dat terecht is of onterecht. Dat kan ik niet beoordelen. En dat kan Stichting Preventel ook niet beoordelen. En dat kan Vodafone ook niet beoordelen.

Vodafone toetst de kredietwaardigheid van nieuwe klanten, en indien nodig van bestaande klanten, bij Stichting Preventel.Een negatief bericht van Preventel aan Vodafone over jouw kredietwaardigheid, betekent dat verlenging van je mobiele abonnement niet mogelijk is.
Vodafone wil zo weinig mogelijk risico lopen, bij het verlengen van mobiele abonnementen.

Ik adviseer je alles op alles te zetten om de (foutieve) registratie bij Lindorff B.V. ongedaan te maken.
Anders kun je daar je gehele leven last van houden. Ook bij de aanvraag van een credit card, doorlopend krediet, hypotheek, persoonlijke lening of auto-financiering.

Stuur maar een brief met jouw zienswijze en zoveel mogelijk feiten aan incassobureau Lindorff B.V.
Hierin moet jij aantonen dat de registratie bij hen onterecht is !!!

N.B.1: Het is echt niet nodig om je gehele posting in een vet lettertype te plaatsen. Dat is zelfs verboden op dit Forum.
N.B.2: Je kunt dit antwoord "als oplossing accepteren" en kudo's aan dit antwoord toekennen.
Alvast bedankt daarvoor.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Locoblondiine,

Indien je bij incasso-bureau Lindorff B.V. staat geregistreerd, dan acht ik het zeer waarschrijnlijk dat er ook een negatieve registratie op jouw naam staat bij de Stichting Preventel.
Of dat terecht is of onterecht. Dat kan ik niet beoordelen. En dat kan Stichting Preventel ook niet beoordelen. En dat kan Vodafone ook niet beoordelen.

Vodafone toetst de kredietwaardigheid van nieuwe klanten, en indien nodig van bestaande klanten, bij Stichting Preventel.Een negatief bericht van Preventel aan Vodafone over jouw kredietwaardigheid, betekent dat verlenging van je mobiele abonnement niet mogelijk is.
Vodafone wil zo weinig mogelijk risico lopen, bij het verlengen van mobiele abonnementen.

Ik adviseer je alles op alles te zetten om de (foutieve) registratie bij Lindorff B.V. ongedaan te maken.
Anders kun je daar je gehele leven last van houden. Ook bij de aanvraag van een credit card, doorlopend krediet, hypotheek, persoonlijke lening of auto-financiering.

Stuur maar een brief met jouw zienswijze en zoveel mogelijk feiten aan incassobureau Lindorff B.V.
Hierin moet jij aantonen dat de registratie bij hen onterecht is !!!

N.B.1: Het is echt niet nodig om je gehele posting in een vet lettertype te plaatsen. Dat is zelfs verboden op dit Forum.
N.B.2: Je kunt dit antwoord "als oplossing accepteren" en kudo's aan dit antwoord toekennen.
Alvast bedankt daarvoor.

Succes !

Netwerker
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @locoblondiine @Netwerker ,
Ik las je vraag en ook het antwoord dat gegeven is.
Ik wil graag het Vodafone beleid op dit punt uitleggen:

  • Verlengen van je mobiele nummer bij Vodafone -> Géén toetsing van kredietwaardigheid. Dus Preventel registratie is niet van invloed. Je bent immers al klant van ons.

  • Neem je een nieuwe aansluiting bij Vodafone -> Wél toetsing van de kredietwaardigeheid. Een Preventel registratie kan hierop van invloed zijn.
Groetjes, Per
locoblondiine
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Hey... Ik wou net zeggen ik had de zelfde vraag ook al op de fb pagina van vodafone gesteld, en een medewerker : Goede avond, indien je al een abonnement hebt lopen bij Vodafone, dan wordt er niet opnieuw een credit check uitgevoerd. Tenzij je ook door ons geregistreerd bent of een betalingsachterstand hebt tijdens de verlenging.
Je kunt dus gewoon via My Vodafone of 0800-0500 je verlenging doorvoeren.
Groetjes, Mitch

Dus weet niet hoe de 1 er bij komt dat het niet kan hoor? ik ben al bestaande klant en super tevreden heb niks te klagen over vodafone, ze hebben me keer op keer netjes geholpen, met abonement verlagen,verhogen of als ik iets niet snapte.

Thanks Vodafone, dikke 10 voor jullie 😉 !
locoblondiine
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oh, en sorry voor het dik gedrukte ! Heb ik niet gezien was misschien te snel... Im sorry 😉
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@locoblondiine

Wat Mitch en Per zeggen klopt:). In jouw geval is er dus niets aan de hand.


Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
ouder topic, topic gesloten,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic