JANVD43

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging met Vodafone/Ziggo korting

Ik ben weer aan verlenging van mijn telefoonabonnement toe en sta voor de keuze om dit wederom bij Vodafone te doen omdat ik daar graag wil blijven, helaas krijg ik dan niet de 5 euro korting en dubbele data omdat ik bij Ziggo alleen een TV abonnement heb en géén internet.
Internet en vaste telefoon heb ik van XS4ALL waar ik echt niet weg kan.
KPN daarentegen geeft om die reden dezelfde korting en dubbele data wanneer ik met mijn mobiele telefoonabonnement overstap naar hun.
Zou Vodafone deze regeling niet eens kunnen herzien of zouden zij mij liever kwijt willen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi JANVD43

Welkom op de community!
Ik kan me voorstellen dat je ook een korting op je abonnement wilt of aan bepaalde acties wilt meedoen.

Helaas is het zo dat aan de actie van Vodafone en Ziggo voorwaarden aan vast zitten waaraan voldaan dient te worden. Dit kan ik helaas niet voor je aanpassen. Hierin kan er dan ook geen uitzondering gemaakt worden.

Je kunt wel eens contact op nemen met onze afdeling verkoop. ZIj kunnen met jou meekijken wat er mogelijk is betreft het abonnement etc. Je mag hiervoor bellen met 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk).
Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor en zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi JANVD43

Welkom op de community!
Ik kan me voorstellen dat je ook een korting op je abonnement wilt of aan bepaalde acties wilt meedoen.

Helaas is het zo dat aan de actie van Vodafone en Ziggo voorwaarden aan vast zitten waaraan voldaan dient te worden. Dit kan ik helaas niet voor je aanpassen. Hierin kan er dan ook geen uitzondering gemaakt worden.

Je kunt wel eens contact op nemen met onze afdeling verkoop. ZIj kunnen met jou meekijken wat er mogelijk is betreft het abonnement etc. Je mag hiervoor bellen met 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk).
Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor en zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic