Beantwoord

verlies toestel en sim nog voor activatie van het nummer


Goededag,
begin deze maand het ik een abonnement (essential red 3gb onb. minuten)bij jullie aangesloten, alleen ben ik het toestel en de simkaart kwijtgeraakt (het toestel is verzekerd) voordat ik het nummer hiervan kon activeren. ik wou eerder vandaag mijn simkaart blokkeren, alleen kon ik niet inloggen met de gegevens die ik invulde, hierop reageerde ik dus door mijn inloggegevens op te vragen voor het bijbehorende email adres waarop ik ook eerder de confirmaties heb ontvangen voor dit abonnement, ik kreeg echter geen link of watanook toegestuurd om mijn wachtwoord te resetten. wat kan ik of kunnen jullie doen om dit te verhelpen?
Vriendelijke groet, Boris
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 juni 2018, 15:54

Hoi @B_amsterdam ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De mail kan binnen zijn gekomen in je SPAM-box? Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik toch dringend verzoeken om de klantenservice van Vodafone te bellen (bel 0800-0094) en je situatie uitleggen. Succes in ieder geval en hoop dat ze je snel kunnen helpen.

Het is overigens ook mogelijk om langs een Vodafone winkel te gaan, neem dan wel je identiteitsbewijs en je bankpas mee!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @B_amsterdam ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De mail kan binnen zijn gekomen in je SPAM-box? Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik toch dringend verzoeken om de klantenservice van Vodafone te bellen (bel 0800-0094) en je situatie uitleggen. Succes in ieder geval en hoop dat ze je snel kunnen helpen.

Het is overigens ook mogelijk om langs een Vodafone winkel te gaan, neem dan wel je identiteitsbewijs en je bankpas mee!
Reputatie 7
Badge +17
@B_amsterdam is het inmiddels verholpen?

Mocht het antwoord hier zijn gegeven het juiste antwoord zijn, laat het weten via Best Antwoord.
Je hebt er andere Community klanten ook mee, bedankt!
Topic gesloten