B_amsterdam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlies toestel en sim nog voor activatie van het nummer

Goededag,
begin deze maand het ik een abonnement (essential red 3gb onb. minuten)bij jullie aangesloten, alleen ben ik het toestel en de simkaart kwijtgeraakt (het toestel is verzekerd) voordat ik het nummer hiervan kon activeren. ik wou eerder vandaag mijn simkaart blokkeren, alleen kon ik niet inloggen met de gegevens die ik invulde, hierop reageerde ik dus door mijn inloggegevens op te vragen voor het bijbehorende email adres waarop ik ook eerder de confirmaties heb ontvangen voor dit abonnement, ik kreeg echter geen link of watanook toegestuurd om mijn wachtwoord te resetten. wat kan ik of kunnen jullie doen om dit te verhelpen?
Vriendelijke groet, Boris
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi B_amsterdam ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De mail kan binnen zijn gekomen in je SPAM-box? Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik toch dringend verzoeken om de klantenservice van Vodafone te bellen (bel 0800-0094) en je situatie uitleggen. Succes in ieder geval en hoop dat ze je snel kunnen helpen.

Het is overigens ook mogelijk om langs een Vodafone winkel te gaan, neem dan wel je identiteitsbewijs en je bankpas mee!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi B_amsterdam ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De mail kan binnen zijn gekomen in je SPAM-box? Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik toch dringend verzoeken om de klantenservice van Vodafone te bellen (bel 0800-0094) en je situatie uitleggen. Succes in ieder geval en hoop dat ze je snel kunnen helpen.

Het is overigens ook mogelijk om langs een Vodafone winkel te gaan, neem dan wel je identiteitsbewijs en je bankpas mee!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
B_amsterdam is het inmiddels verholpen?

Mocht het antwoord hier zijn gegeven het juiste antwoord zijn, laat het weten via Best Antwoord.
Je hebt er andere Community klanten ook mee, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic