Nino van den He

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verschil tussen abonnement op website en mijn huidige abonnement.

Ik zie op dit moment op de website dat een RED PRO SELECT SIM ONLY zakelijk abonnement voor 40 euro per maand 15gig data heeft.
Maar mijn abonnement ( ook RED PRO SELECT SIM ONLY ) zit maar 10gig dat in.

Kan mijn abonnement niet bijgewerkt worden ?
Waarom betaal ik hetzelfde maar krijg ik 50% minder ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bij mijn vorige provider belden ze me ook op om te zeggen dat ik mijn contract kon verlengen (4 maanden voor eind datum) en dat ze me nu een super geweldige aanbieding deden. Ik gedaan... maar ja, 4 weken voor mijn einde contract hadden ze een nog veel mooiere aanbieding en zelf onbeperkt internetten maar deze jongen kon niet overstappen hoor. Ja, u heeft uw abonnement al laten verlengen en dan kan niets meer... wacht maar 2 jaar meneer, was het antwoord.

Het gaat overal zo en het is zuur, echt ik snap je helemaal.
Sorry, maar toch een fijn weekend gewenst....

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nino van den Heuvel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan natuurlijk niet inzien wanneer je contract is in gegaan bij Vodafone maar weet wel dat Vodafone elke maand (en zelfs elke dag) hun abonnementen kunnen aanpassen. Dus het kan zijn dat op het moment dat jij je contract afsloot deze nog 10G was en dat het nu 15G is.

Dus op het moment dat je contract is ingegaan gelden op dat moment de regels en aanbieding die jij hebt genomen. Als Vodafone deze aanpast dan is het voor jou op dat moment, beetje zuur, gewoon pech. Kan natuurlijk niet zo zijn dat als Vodafone zijn abonnementen aanpast ze dan ieder contract ook gaan aanpassen. Snap dat het zuur is, maar daar is echt jammer genoeg niet zoveel aan te doen. Lijkt mij?!
Nino van den He
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is dan inderdaad mooi 'zuur' zoals jij omschrijft.

"Kan natuurlijk niet zo zijn dat als Vodafone zijn abonnementen aanpast ze dan ieder contract ook gaan aanpassen."
Grappig hoe we dat in deze 'wereld' als gewoon accepteren maar bij digitale abonnementen wel verwachten het nieuwste van het nieuwste te kunnen lezen / ontvangen. Want je hebt toch een abonnement op een dienst / service.

Maar helaas dus. Bedankt voor je antwoord.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bij mijn vorige provider belden ze me ook op om te zeggen dat ik mijn contract kon verlengen (4 maanden voor eind datum) en dat ze me nu een super geweldige aanbieding deden. Ik gedaan... maar ja, 4 weken voor mijn einde contract hadden ze een nog veel mooiere aanbieding en zelf onbeperkt internetten maar deze jongen kon niet overstappen hoor. Ja, u heeft uw abonnement al laten verlengen en dan kan niets meer... wacht maar 2 jaar meneer, was het antwoord.

Het gaat overal zo en het is zuur, echt ik snap je helemaal.
Sorry, maar toch een fijn weekend gewenst....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic