Wammetje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verschil vodafone sim only prijs, Ziggo

Waarom is er verschil in prijs bij een sim only abo, voor een Ziggo klant, afgesloten via vodafone of bij Ziggo ? Ik zie namelijk een verschil van 1 euro p/m.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wammetje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waar zie je dit staan?
Over welk soort abonnement heb je het dan?
Op de site van Vodafone zie ik maar 1 prijs en via Ziggo sturen ze je toch door naar Vodafone site?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wammetje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waar zie je dit staan?
Over welk soort abonnement heb je het dan?
Op de site van Vodafone zie ik maar 1 prijs en via Ziggo sturen ze je toch door naar Vodafone site?
Wammetje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Donderdag een mailing van Vodafone, een black friday aanbieding. Ik heb toen een sim only abo afgesloten, Start M met gratis dubbele data, 1 GB ipv 500 MB, voor
1 jaar koste 11 euro.
Vandaag gekeken op ,,,mijnZiggo,,,omdat je ook straks een gratis extra pakket kan kiezen, zie ik dat een zelfde abo via Ziggo 10 euro kost. Alles nogmaals vergeleken,
ik zie alle voorwaarden hetzelfde zijn....
Mijn abo heb ik dus afgesloten via. vodafone.nl. en vergeleken met Ziggo, wordt je doorgelinkt naar ,,,directsale.vodafone.nl. Exact hetzelfde maar 1 euro verschil.

Vreemd toch ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dit komt waarschijnlijk dat Ziggo de aanbieding doet.
Aanbiedingen kunnen verschillen, bij elke website, zelfs dus onder eenzelfde bedrijf ?

Je kan 2 dingen doen:
1) bellen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze die 1,- euro er niet af kunnen halen
2) als punt 1 niet lukt om je abonnement binnen 14 dagen te annuleren en dan opnieuw aanvragen via Ziggo

Alleen bij punt 2 weet ik natuurlijk niet of je dan op tijd bent met het opnieuw afsluiten voor 1,- euro korting. Pint 1 kan je altijd proberen en kijken of het lukt. Je kan ook de 1,- euro voor lief nemen, het is gelukkig geen 10,- euro. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Het is dus nu aan jezelf wat je wilt doen. Maar aanbiedingen zie je overal en misschien zie je overmorgen wel weer een abonnement waar je nog minder voor zou betalen. Blijft altijd lastig.
Wammetje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor die 1 euro ga ik ook niet alles overhoop halen, maar ik vond het erg vreemd dat je binnen 1 bedrijf verschillende prijzen hebt.
Bedankt voor de reactie. ( ik zal het via facebook bij Vodafone neerleggen). Mvg. Wim
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is een goed plan, stuur een privé berichtje via Twitter en/of Facebook en wie weet willen ze die 1,- euro van de abonnement halen. Je kan het altijd proberen.

Succes en alvast een goed weekend gewenst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dit topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic