rikfranssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzameltopic: Abonnement omzetten van particulier naar zakelijk

Ik heb een vodafone abonnement. Echter heb ik nu een eigen onderneming en zou graag mijn telefoonabonnement op de zaak willen zetten zodat de tenaamstelling van de facturen ook juist is.

Is dit eenvoudig om te zetten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@rikfranssen

Ik heb hier het overdracht formulier voor je:):

https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/formulier-contractoverdracht_zakelijk.pdf

Als je deze invult is het zo gepiept!

Bekijk in context

14 Reacties 14
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @rikfranssen ,

Misschien dat je even met Vodafone zakelijk contact kan opnemen om te kijken wat ze voor je kunnen doen en wat de opties zijn.

Link: https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@rikfranssen

Ik heb hier het overdracht formulier voor je:):

https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/formulier-contractoverdracht_zakelijk.pdf

Als je deze invult is het zo gepiept!
wouterurk9

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag,

Ik beschik momenteel over een privé Hi 2012-2 Messaging XL 2jr abonnement. Dit abonnement verloopt op 17-05-2015. Van mijn werkgever heb ik een zakelijk abonnement van Vodafone gekregen. Dit betekent dus een nieuwe simkaart en een nieuw nummer. Nu wil ik echter mijn privé abonnement over laten zetten onder het zakelijke contract van de werkgever. Is dit mogelijk? Ik wil dan mijn simkaart/nummer die ik nu gekregen heb bij het zakelijke Vodafone contract niet, maar mijn eigen nummer (vanaf mijn Hi abonnement). Oftewel kan ik mijn Hi abonnement per 17 mei overzetten in het Vodafone abonnement en het simkaartje en telefoonnummer die ik van Vodafone heb gekregen (zakelijk) achterwege laten/omwisselen.
Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Wouter Kaptijn
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @wouterurk9
Hetgeen je vraagt is wel mogelijk maar dan zal er wel een en ander moeten gebeuren:
- je huidige nieuwe nummer moet geannuleerd worden door je werkgever
- er moet nummerbehoud worden aangevraagd bij HI voor je eigen nummer
- dit moet dan door je werkgever aan zijn huidige account worden toegevoegd

Helaas is het anders niet mogelijk. Wij werken niet met tijdelijke nummers, dus een nummer wijzigen zoals je zelf voorstelt is, jammer maar helaas geen optie 😞

Gr Per
Ragnar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,
Mijn werkgever wil mijn lopende (prive) Red abonnement van mij overnemen. Kan dat en hoe moet ik dat regelen?


Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Ragnar,

Dat is zeker mogelijk. Neem even contact op met de klantenservice. Zij zullen een formulier naar je toe mailen. (Transfer of use)
Dit formulier moet helemaal ingevuld zijn en opgestuurd worden met alle documenten. Vervolgens wordt het bij Vodafone omgezet.

Laat me weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86

*moderator edit: tag gefixt*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Ragnar ,

Als aanvulling: je kunt het formulier ook terugvinden via onze website. Kijk hiervoor op deze site.
Ragnar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor de oplossing. Ik heb het formulier gedownload en ga het invullen.
Ragnar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je voor je antwoord en je snelle reactie.
Ik zal je op de hoogte houden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen probleem @Ragnar , daar is het forum voor :).
alk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
per 1 jan ga ik voor mij zelf beginnen en mijn huidige werkgever wil er aan meewerken dat ik het nummer (dat ikal bijna 20 jr heb) mee kan nemen. ik wil zelf ook weer een vodafone abonnement (en mijn werkgever heeft dat ook). maw van vodafone naar vodafone en dan beide zakelijk, maar hoe te regelen??
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
ceyhan bovenstaande link van Marc kun je daarvoor gebruiken 🙂
Jellestokhof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Annabelle!

Weet jij misschien waarom ik alles via de post moet doen bij vodafone? Ik zou graag alles mailen of online regelen maar dat kan in 2018 blijkbaar niet bij Vodafone of zie ik iets over het hoofd?

Gr!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Jellestokhof,

Het is inderdaad zo dat sommige zaken alleen per post geregeld kunnen worden. Zo ook je abonnement om laten zetten van particulier naar zakelijk.
Helaas hebben we hier nog geen ander systeem voor op dit moment. Wellicht dat hier in de toekomst verandering in komt, maar op dit moment kan ik je hier niet bij helpen jammer genoeg.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic