nadine89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzameltopic: vervroegd verlengen - boete?

Hoi,

Mijn abonnement loopt op 23 januari 2017 af. Ik zou dus eind september 2016 kunnen verlengen bij Vodafone.

Nu is het zo dat de telefoon bij mijn abonnement het heeft begeven. Het liefst wil ik nu een nieuwe telefoon met een nieuw abonnement. Ik weet dat het nu te vroeg is om te verlengen, maar bestaat er nog iets van een boetebedrag dat ik dan aan Vodafone betaal, en dan wel nu al een compleet nieuw abonnement kan afsluiten, met telefoon en nummerbehoud bij Vodafone?

Ik weet dat dat in ieder geval vroeger heeft bestaan, mijn vriendin heeft dat destijds bij T-Mobile gehad. Ik ben overigens op de hoogte van de optie om alle nog verschuldigde maandbedragen in één keer aan Vodafone te betalen zodat het abonnement klaar is en ik bij iedere aanbieder kan gaan afsluiten. Ik hoop echter dat er nog een andere mogelijkheid is (die van het boetebedrag).

Ik hoor het graag!

Groeten,

Nadine
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, nooit fijn als een toestel defect gaat.
In dit geval heb je 3 opties.
- je zit het abonnement uit en leent eventueel van iemand een toestel zo lang.
- je koopt het abonnement af en je opent een nieuw abonnement.
- je neemt contact op met de afdeling loyalty van de klantenservice om te zien of zij in deze situatie iets kunnen betekenen. Uit mijn ervaring kunnen zij soms een uitzondering maken waardoor je 6 maanden van te voren kan verlengen. Echter kan ik vanuit hier niks toezeggen hierin.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
nadine89 , aan het antwoord van Steven- heb ik niets meer toe te voegen 😉 Heb je nog contact gehad met de afdeling Loyalty om te checken of een uitzondering wellicht mogelijk is?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic