Empie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzekering opgezegd

Hoi Vodafone,


In april ben ik naar jullie overgestapt vanaf KPN. Ik heb toen een Samsung Galaxy S8 gekocht in combinatie met de XL abonnement. Er werd mij verteld dat je over de eerste maand sowieso verzekering moet betalen van 10 euro, maar je kon het meteen opzeggen. Nou ja goed. De vrouw in de winkel gaf me een formulier en een envelop en heb meteen de dag na aanschaf (begin april) op de post gedaan. Gisteren bekeek ik mijn rekening (was 40 euro wat eigenlijk 30 had moeten zijn) en zag dat er de 10 euro was afgehaald vanwege de verzekering. Ik belde jullie meteen op en de vrouw aan de telefoon zag dat het opzeg formulier was binnen gekomen maar ze wist niet waarom er nog geld werd afgetrokken. Ze maakte een case aan. Nou ja goed. Nu vandaag kwam de reactie op de case. De verzekering werd stop gezet maar er word nog een keer verzekering in rekening gebracht want het opzeg termijn is 1 maand. Maar ik had in april toch al opgezegd? Het formulier is binnen gekomen? Waarom moet ik dan 3 maanden later nog steeds verzekering betalen?

Ik wil dat er voor mijn volgende rekening geen verzekering wordt betaald, en het liefste ook nog dat de 10 euro van de vorige maand wordt terug gestort. Ik heb immers in april de verzekering al opgezegd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Empie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Snap dat je hier je verhaal doet en het is ook heel vervelend dat als je op tijd bent, dat Vodafone daar langer mee wacht. Hoe het in elkaar zit kan ik natuurlijk niet zeggen, ben ook maar een klant en kan niet in het systeem kijken wat er aan de hand is. Daarom wil ik je vragen om toch contact op te nemen met Vodafone om te vragen wat er aan de hand is en waarom je nog langer moet wachten.

Het beste wat je kan doen is een berichtje sturen via Twitter of Facebook (een privé berichtje). Vertel je verhaal en dan kunnen ze daar uitzoeken wat er aan de hand is. Die mensen kunnen wat meer de tijd nemen en zo hoef je ook niet lang aan de telefoon te zitten.

Ik hoop dat je er een beetje verder mee komt, in ieder geval wel verder dan hier want hier kunnen klanten je alleen helpen met algemene dingen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Empie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Snap dat je hier je verhaal doet en het is ook heel vervelend dat als je op tijd bent, dat Vodafone daar langer mee wacht. Hoe het in elkaar zit kan ik natuurlijk niet zeggen, ben ook maar een klant en kan niet in het systeem kijken wat er aan de hand is. Daarom wil ik je vragen om toch contact op te nemen met Vodafone om te vragen wat er aan de hand is en waarom je nog langer moet wachten.

Het beste wat je kan doen is een berichtje sturen via Twitter of Facebook (een privé berichtje). Vertel je verhaal en dan kunnen ze daar uitzoeken wat er aan de hand is. Die mensen kunnen wat meer de tijd nemen en zo hoef je ook niet lang aan de telefoon te zitten.

Ik hoop dat je er een beetje verder mee komt, in ieder geval wel verder dan hier want hier kunnen klanten je alleen helpen met algemene dingen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover nog contact gehad met mijn collega's en hebben zij je hiermee verder kunnen helpen Empie ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gearchiveerd en gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic